فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری فردی خبر داد که با مدارک جعلی اقدام به دریافت وام بانکی ۳ میلیارد ریالی در شهرستان آبدانان کرده بود.
کد خبر: ۵۶۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴ 03 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،سردار علی دولتی اظهار داشت: این متهم با جعل مدارک پروانه بهره‌برداری یک شرکت اقدام به اخذ وام بانکی کرده بود.

وی افزود: با ارائه مدارک جعلی توسط این فرد به بانک و مسئولان بانک به واقعی بودن مدارک مشکوک و برای روشن شدن موضوع مدارک را در اختیار پلیس قرار می‌دهند.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با بررسی‌های صورت گرفته جعل بودن مدارک محرز و با دستگیری متهم پرونده راز این کلاهبرداری 3 میلیارد ریالی فاش شد.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان آبدانان با استفاده از توانمندی‌های تخصصی و اشراف اطلاعاتی جاعل مدارک را نیز شناسایی و او را دستگیر کردند.

سردار دولتی گفت: موضوع این پرونده به‌منظور رسیدگی تحت بررسی پلیس و محاکم قضایی قرار دارد.

سارق گوشی‌های هوشمند در ایوان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان ازدستگیری سارق مغازه موبایل فروشی در کوتاه ترین زمان ممکن خبر داد.

سرهنگ شهرام امیریان اظهار داشت: طی تماس تلفنی چند تن از شهروندان مبنی برسرقت مغازه موبایل فروشی بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرارگرفت. پلیس پس از بررسی موضوع در کمتر از نیم ساعت سارق را که از سارقان حرفه‌ای بود، شناسایی کرد.

سرهنگ امیریان تصریح کرد: در یک عملیات موفق پلیسی سارق که قصد خارج شدن از شهر را داشت دستگیر و اموال مسروقه شامل 7 دستگاه گوشی هوشمند موبایل و تعدادی تبلت  از متهم کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان تصریح کرد: پلیس با جدیت تمام با برهم زنندگان نظم وامنیت قاطعانه برخورد می‌کند واجازه  نخواهد داد که امنیت عمومی شهروندان به خطر بیفتد.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار