مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد مطرح کرد
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: جوانان و ورزشکاران پای ثابت راهپیمایی باشکوه 22 بهمن‌ماه خواهند بود.
کد خبر: ۵۶۴۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹ 10 February 2018

به گزارش تابناک یزد، مسعود شریعتی در گفتگو با خبرنگار فارس در یزد، با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: مردم در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی با حضور گسترده خود تعلق‌خاطر خاصی به آرمان‌های انقلاب و ایران دارند و این حساسیت تعلق‌خاطر را در زمان‌های مختلف مثل حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و ... نشان داده‌اند و حضور پررنگ در 22 بهمن‌ماه مهر تأکیدی بر شعار اولیه انقلاب است.

وی افزود: در طول انقلاب نیز هرکجا که مردم بزرگوار و فهمیده این ملت احساس کردند که استقلال و آزادی کشور در حال خدشه‌دار شدن است در مقابل آن عکس‌العمل نشان داده و در عرصه‌های مختلف به‌عنوان مالک این سرزمین و انقلاب با تمام امکانات موجود حضور یافته و اقتدار خود را به رخ جهانیان کشیدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با تأکید بر اینکه همه اقشار جامعه حضور پررنگ خود را در عرصه‌های مختلف نشان داده‌اند، خاطرنشان کرد: جوانان و ورزشکاران نیز به‌عنوان قشر عظیمی از جامعه بزرگ ایران همیشه در تلاش بوده‌اند تا با به‌کارگیری تمام استعدادهای خود در عرصه‌های بین‌المللی با برافراشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در سرتاسر گیتی موجب افتخار و مباهات این ملت همیشه درصحنه گردند.

شریعتی افزود: جوانان در پیروزی انقلاب، در دفاع مقدس و در ساختن کشور همیشه پیشتاز بوده و در حال حاضر که دشمنان چشم طمع به انقلاب و ایران عزیز ما دوخته‌اند فقط جوانان هستند که می‌توانند تمام نقشه‌های آنان را نقش بر آب کنند.

این مقام مسئول در پایان بابیان اینکه روز 22 بهمن یکی از جلوه‌های بر آب‌کردن نقشه‌های دشمنان است، تصریح کرد: به نمایندگی از ورزشکاران و جوانان استان یزد اعلام می‌کنم که در تمام مراکز شهرستان‌ها، بخش‌ها و مرکز استان یزد جوانان و ورزشکاران پای ثابت راهپیمایی 22 بهمن‌ماه خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار