رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت:تغییرات کشور عراق متاسفانه مشکلات عمده ای را برای ما در پی دارد اما متاسفانه بارچه مرز شوشمی و خصوصا شیخ صله با خطر بسته شدن مواجه هستند.
کد خبر: ۵۶۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ 08 February 2018

به گزارش خبرنگار تابناک، کیوان کاشفی امروز در کنفرانس خبری روسای سازمات صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی، صنایع و معادن کشاورزی استان کرمانشاه که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، افزود: در كشور فعلا با تنگناهاي مالي مواجه هستيم و استان ما هم استثنا نيست امسال با رخداد طبيعي خيلي بدي مواجه شديم و آن هم زلزله سرپل ذهاب بود.

وی خاطر نشان کرد:اين واقعه باعث شد تا همه مديران و مسئولان نظام را به تكاپو بیندازد و همه از مقام معظم رهبري تا رييس جمهور و وزرا به استان آمدند و اعتبارات خوبي به استان اختصاص يافته اما بايد اين اعتبارات را به خوبی مديريت كنيم.

کاشفی اظهار داشت:مشکلات ما در استان فقط زیرساختی نیست بلکه بیشتر در بخش نرم افزاری و رفتاری است و  فضای کسب و کار استان فضای مناسبی نیست ودر این راستا مدیران استانی باید از توانی که دارند طوری استفاده کنند که بیشترین سوددهی را برای استان داشته باشند.

کاشفی تاکید کرد:در سفر مقام معظم رهبری به هر استان برکات بسیاری را به آن استان ها سرازیر کرده و رشد و پیشرفت و آبادی را برای آنها رقم زده، اما در کرمانشاه ما به خوبی نتوانستیم از برکات این سفر و اعتبارات بسیار آن استفاده کنیم.

وی گفت: اکنون که اعتبارات خوبی به استان داده شده باید بتوانیم با مدیریت صحیح از آن برای رونق و توسعه و کاهش بیکاری استان به خوبی بهره بگیریم.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار