استاندار البرز از تکمیل تمام آزادراه های منتهی به استان البرز تا پایان سال ۹۸ خبر داد و گفت : بار ترافیکی البرز با افتتاح آزاد راه تهران به شمال در تابستان سال آتی ۳۳ درصد از بار ترافیکی این استان را می کاهد.
کد خبر: ۵۶۳۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 08 February 2018

به گزارش تابناک : محمدعلی نجفی، استاندار البرز در خصوص تکمیل آزادراه های استان گفت: البرز به عنوان گذرگاه 14 استان دیگر کشور با حجم بالای ترافیک در محورهای مواصلاتی رو به رو است.

 

به گفته نجفی، آزادراه شمال اگر چه از سال 75 آغاز شد به دلیل مشکلاتی متوقف شد ولی در دولت یازدهم و دوازدهم با رویکرد دولت و بنیاد مستضعفان بار دیگر از سر گرفته شد.

 

کاهش 33 درصدی بار ترافیکی البرز با افتتاح آزاد راه تهران به شمال

 

وی با در نظر گرفتن این مهم که انتظار می رود فاز اول طرح امتداد بزرگراه همت از تهران به شهرستانک که حدود 33 کیلومتر است تا تابستان سال آتی افتتاح شود بر روند سرعت کار تاکید کرد.

 

استاندار البرز توضیح داد: افتتاح این فاز نخست 33 درصد از ترافیک ورودی البرز را کاهش می دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: بزرگراه همت نیز در دولت تدبیر و امید تحرکی خوبی را شاهد بود و در حال حاضر ماهیانه 3 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

اتمام پروژه های آزاد راه های منتهی به البرز تا پایان سال ۹۸

 

نجفی توضیح داد: یک خط خروجی اش تا کلاک باز شود ولی این امید می رود که تا تابستان سال آتی این راه به سمت آزادراه تهران به شمال بازگشایی می کند.

 

مقام ارشد دولت در استان البرز در پایان اظهار امیدواری کرد که سال آتی کنار گذر شمالی کرج کمربند جنوبی تهران از آبیک تا چرمشهر باز می شود و تمامی تریلی ها و وسائل سنگین از این مسیر می روند.

 

در پایان نجفی تصریح کرد: آزاد راه های استان البرز تا پایان سال ۹۸ تکمیل می شود و این امر در بحث کاهش آلودگی و آلاینده ها موثر خواهد بود.

 

 

منبع : شبستان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار