شهردار قم:
شهردار قم گفت: سال آینده فاز اول قطار شهری باید به بهره‌برداری برسد و حدود 500 میلیارد تومان بودجه برای آن لازم داریم.
کد خبر: ۵۶۲۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 06 February 2018

به گزارش تابناک قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد اقدامات شهرداری در حوزه حمل و نقل را مورد توجه قرار داد و گفت: سال آینده فاز اول قطار شهری باید به بهره‌برداری برسد و حدود 500 میلیارد تومان بودجه برای آن لازم داریم که بخشی از محل اوراق مشارکت و مابقی از منابع داخلی تامین خواهد شد تا بتوانیم سال آینده 5.2 کیلومتر از پروژه را تکمیل کنیم.

وی خریداری 50 دستگاه اتوبوس از منابع داخلی و تامین 250 دستگاه اتوبوس از منابع فاینانس را مورد توجه قرار داد و اذعان کرد: همچنین بیش از 100 دستگاه اتوبوس ملکی فرسوده نیز به طور کامل اورهال شده و به چرخه حمل و نقل عمومی شهر قم اضافه می‌شود.

شهردار قم با اشاره به برنامه شهرداری در خصوص تکمیل پروژه منوریل گفت: آخرین بحثی که در مورد منوریل اتفاق افتاده این است که 4.7 کیلومتر این پروژه از فرهنگیان تا میدان مطهری با رویکرد گردشگری نه به عنوان حرکتی ترافیکی پیش‌بینی شود و صورت جلسه شده و اگر مشکل با پیمانکار حل شود می‌توانیم آن را تکمیل کنیم.

سقائیان‌نژاد با اشاره به پیگیری صورت گرفته برای پروژه فرودگاه اظهار کرد: ما منتظر هستیم تا ببینیم چه گروه‌هایی قصد ورود به پروژه را دارند و با عنایت به شرایط بخش خصوصی ما ورود داشته باشیم تا راه برای بخش خصوصی باز باشد و ما نقش کمک‌کننده داشته باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار