رئیس هیئت کشتی استان البرز از افتتاح اولین آکادمی کشتی سنتی، پهلوانی و زورخانه‌ای استان طی هفته جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۶۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ 04 February 2018

به گزارش تابناک : حمید یاری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌های کشتی سنتی و زورخانه‌ای در استان، گفت: سالن کشتی‌های سنتی و زورخانه سیدالشهدا (ع) برای مدت پنج سال به هیئت کشتی استان البرز واگذارشده است.

وی با اشاره به اینکه هیئت کشتی استان برای گسترش و استعدادیابی مناسب در کشتی سنتی هزینه‌های قابل‌توجهی انجام داده است، گفت: مقرر است این آکادمی به‌عنوان یکی از مراکز آموزشی و استعدادیابی کشتی مورداستفاده قرار گیرد.

یاری بابیان اینکه  سالن ورزشی کشتی سنتی و پهلوانی سیدالشهدا (ع) بازسازی کامل شد، گفت: این سالن اولین آکادمی کشتی سنتی، پهلوانی و زورخانه‌ای استان البرز است که روز دوشنبه این هفته با حضور مسئولان استانی، فدراسیون کشتی، مربیان ورزشی، پیشکسوتان کشتی و ورزشکاران نامدار کشوری کشتی و زورخانه‌ای افتتاح می‌شود.

رئیس هیئت کشتی استان البرز با تأکید بر اینکه این سالن برای پنج سال به مرکز آکادمی و آموزشی و استعدادیابی کشتی سنتی، پهلوانی و زورخانه‌ای تبدیل می‌شود، گفت: در این سالن به روی علاقه‌مندان و افرادی که تمایل به یادگیری کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای دارند، باز است.

یاری با اشاره به اینکه  آموزش کشتی پهلوانی روزهای زوج ساعت ۱۶ الی ۱۸ و آموزش ورزش زورخانه‌ای ویژه کشتی گیران روزهای زوج ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰ برقرار است، گفت: مکان سالن ورزشی کشتی سنتی و پهلوانی سیدالشهدا (ع) میدان شهید سلطانی، ایستگاه مترو، انتهای پایانه اتوبوس‌رانی کرج است.

 

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار