تابناک چهارمحال وبختیاری- با دعوتنامه فدراسیون دو و میدانی، محبوبه سلیمانی به عنوان نخستین بانوی استان در رقابت‌های آسیایی به قضاوت خواهد پرداخت.
کد خبر: ۵۵۹۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ 31 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد– به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، رقابت‌های آسیایی دو و میدانی داخل سالن از 12 بهمن ماه در ورزشگاه انقلاب تهران آغاز می‌شود و محبوبه سلیمانی در رشته پرش قضاوت خواهد کرد.
بانوی دو و میدانی کار استان که شش سال سابقه قضاوت را در پرونده خود دارد، با دعوتنامه فدراسیون دو و میدانی به عنوان اولین داور استانی برای قضاوت این مسابقات عازم تهران خواهد شد.
محبوبه سلیمانی دارای داوری درجه 2 و با موفقیت در دوره‌های دانش افزایی داوران فعال کشور که دی‌ماه سال جاری برگزار شد موفق به کسب این موفقیت شد.
هشتمین دوره مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا طی روزهای 12 تا 14 بهمن ماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود.
این رویداد مهم دو و میدانی داخل سالن آسیا که به میزبانی کشورمان برگزار خواهد شد به دلیل پیش‌رو بودن رقابت‌های جهانی داخل سالن که در بیرمنگام انگلستان برگزار می‌شود از اهمیت ویژه‌ای برخورد است و همین اهمیت موجب شده تا ستاره‌های دو و میدانی آسیا برای کسب سهمیه مسابقات جهانی به تهران بیایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار