مسئول روابط عمومی اداره کل استاندارد قم خبر داد: کارگاه غیرمجاز تولید انواع شوینده تقلبی در شهرک صنعتی شکوهیه قم پلمپ شد
کد خبر: ۵۵۹۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶ 31 January 2018

به گزارش تابناک قم، حسین یوسفی با اعلام این خبر گفت: کارگاه غیرمجاز تولید انواع شوینده تقلبی و غیراستاندارد در شهرک صنعتی شکوهیه قم پلمپ شد

مسئول روابط عمومی اداره کل استاندارد قم تصریح کرد: با حضور بازرسان اداره کل استاندارد و نمایندگان اداره کل تعزیرات حکومتی، صنعت معدن و تجارت و اداره کل غذا دارو استان این کارگاه غیر مجاز که به تولید مواد شوینده تقلبی و غیر استاندارد مشغول بود، پلمپ شد.

وی خاطرنشان کرد: این کارگاه غیرمجاز اقدام به جعل علامت استاندارد و همچنین تولید غیر قانونی و غیر استاندارد با استفاده از نام تجاری واحد های تولیدی دیگر می نمود که با استناد به گزارشات واصله و بازرسی های نامحسوس کارشناسان استاندارد شناسایی و پس از گذراندن مراحل قانونی پلمپ گردید.

یوسفی اظهار داشت: تولید مواد شوینده که مشمول مقررات استاندارد اجباری نیز می باشند توسط این کارگاه غیرمجاز و متخلف در فضایی کاملا غیر بهداشتی و غیر استاندارد و ناایمن  انجام می گرفته است .

وی بیان کرد:هر گونه تولید ، توزیع و عرضه محصولات مشمول مقررات استاندارد اجباری که فاقد مجوز های قانونی از اداره کل استاندارد باشند ممنوع است.

مسئول روابط عمومی اداره کل استاندارد قم در پایان عنوان کرد: بر این اساس در راستای مقابله با تهدید علیه امنیت سلامت عمومی در استان با متخلفین بنا بر قوانین و مقررات برخورد قاطعانه صورت خواهد گرفت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار