مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های ایلام ؛
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان ایلام گفت: مردم و نخبگان مهران مطمئن باشند با به کار گرفتن تمام تلاش خود برای رونق منطقه ویژه اقتصادی، نسبت به دغدغه های دلسوزان بی تفاوت نخواهم بود.
کد خبر: ۵۵۹۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 31 January 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ حبیب الله منصورپور در جمع نخبگان شهرستان مهران، در خصوص انتخاب مدیرعامل شرکت منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان گفت: فعالیت های عمرانی سهم عمده ای در برنامه های آتی منطقه ویژه اقتصادی مهران دارند و آقای منت محمدی از نظر عمرانی، حقوقی و اجرایی از پیشینه مناسبی برخوردار هستند.

وی، ماموریت رئیس جدید منطقه ویژه مهران را انجام فعالیت های عمرانی اعلام کرد و ادامه داد: در انتخاب رئیس جدید منطقه ویژه اقتصادی مهران، فارغ از گرایش های سیاسی به تجربه و تخصص عمرانی فرد توجه شده است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان ایلام با اشاره به موضوع لایحه منطقه آزاد مهران و ارسال آن از سوی دولت به مجلس گفت: در مقطع كنونی كه در آستانه ارائه لایحه منطقه آزاد مهران در مجلس هستیم، انجام امورات عمرانی از قبيل راه، سوخت، آب وابنيه از اولویت های کاری مدیران جدید منطقه ویژه خواهد بود.

وی، پیگیری موضوع انتخاب مدیر منطقه ویژه از سوی شهروندان را نشان دهنده دلسوزی و دغدغه های نخبگان در جهت توسعه استان عنوان کرد و افزود: امیدواریم با حضور مدیر جدید، شاهد تغییرات چشمگیر در منطقه و رسیدن مردم مهران به حق خود باشیم.

منصورپور، رسیدگی به وضعیت خریداران پیشین سهام منطقه ویژه اقتصادی مهران را از اولویت های کاری مدیران این منطقه عنوان و تاکید کرد: حسابرسی مالی این شرکت در اسرع وقت انجام و نتیجه آن در اختیار سهامداران قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در انجام کارهای عمرانی و اقتصادی نمیتوان رضایت 100 درصدی مردم و جامعه هدف را جلب کرد اما جلب رضایت نسبی مردم باید در دستور کار مجموعه مدیریتی همیاری و منطقه ویژه باشد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان ایلام، شایعه دخالت برخی اطرافیان نمایندگان در انتصاب مدیر منطقه ویژه را تکذیب کرد و گفت: آقای منت محمدی توسط هیات مدیره انتخاب و از طرف اینجانب به استاندار ایلام معرفی و با حکم ایشان به عنوان مدیرعامل شرکت منطقه ویژه اقتصادی مهران منصوب شد.

وی در پایان، هماهنگی مدیر جدید با دستگاه های ذیربط و مجموعه دولت را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم مجموع فعالیت ها و برنامه های مدیران منجر به تسریع فعالیت های عمرانی در منطقه ویژه اقتصادی مهران شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار