شهردار بیستون از ساخت یک ورودی ویژه برای مجموعه تاریخی بیستون در سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۵۵۸۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ 29 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،شورش فرامرزی، از آماده سازی شهر تاریخی بیستون برای پذیرایی از میهمانان نوروزی خبر داد و اظهار کرد: طبق توافقی که بامدیریت پایگاه جهانی بیستون داشته ایم، مسئولیت ساماندهی پارکینگ و مدیریت غرفه‌های نوروزی مجموعه با شهرداری خواهد بود.

وی افزود: کار ساماندهی زیرساخت‌های پارکینگ مجموعه تاریخی بیستون را از ۱۵ اسفند آغاز می‌کنیم.

وی ادامه داد: در نوروز ۹۷ درب شرقی محوطه تاریخی بیستون بسته می‌شود و گردشگران تنها از درب غربی تردد خواهند کرد.

شهردار بیستون از ساخت یک ورودی ویژه برای مجموعه تاریخی بیستون در سال آینده خبرداد و عنوان کرد: اولین فاز اجرایی طرح کریدور با تکمیل زیرگذر خروجی شهر بیستون کهیک ورودی ویژه برای مجموعه خواهد داشت، انجام می‌گیرد.

وی همچنین تصریح کرد: جهت معرفی دیگر آثار تاریخی بیستون تابلو‌هایی با نمادخاص برای این آثار طراحی و نصب می‌شود.

فرامرزی به وضعیت نامناسب ورودی شهر بیستون اشاره کرد و گفت: طرح ساماندهی ورودی شهر مصوب شده که امیدواریم با تامین اعتبار، بتوانیم کار ساماندهی این بخش از شهر راسال آینده آغاز کنیم.

وی جمع آوری متکدیان از سطح شهر بیستون را از دیگر اقدامات شهرداری در آستانه نوروز اعلام کرد و افزود: بیشتر این متکدیان غیر بومی و از استان‌های شرق کشور به بیستون می‌آیند و گا‌ها حتی غیر ایرانی هستند.

شهردار بیستون همچنین با انتقاد از بودجه بسیار اندک این شهر تاریخی یادآورشد: بیستون از نظر بودجه‌ای در یک وضعیت حاد قرار گرفته، بطوریکه حتی حقوق پرسنل خود را نمی‌تواند پرداخت کند.وی تاکیدکرد: انتظار ویژه از بیستون بودجه ویژه نیز می‌خواهد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار