با حضور رئیس کمیته بازی‌های الکترونیک اصفهان
تابناک: با حضور رئیس کمیته بازی‌های الکترونیک استان، مرکز تخصصی ورزش و بازی‌های الکترونیک در اصفهان افتتاح شد.
کد خبر: ۵۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴ 01 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، مرکز تخصصی بازی‌های الکترونیک (ای اف سی) با حضور رئیس کمیته ورزش و بازی‌های الکترونیک این هیئت افتتاح شد.

محمدمهدی کاظمی رئیس کمیته ورزش و بازی‌های الکترونیک هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان در مراسم افتتاحیه این مرکز گفت: با توجه به ظرفیت اصفهان در این رشته و نیز قهرمانی تیم اصفهان در مسابقات کشوری نیاز داشتیم تا مرکزی تخصصی برای تمرین قهرمانان داشته باشیم.

وی ادامه داد: سعید سلمانی که از قهرمانان برجسته اصفهان در مسابقات کشوری بازی‌های الکترونیک و مسئول گروه کنسول کمیته است با همکاری نوید برهانی دیگر قهرمان کشور و قهرمان مسابقات جهانی فرانسه مجموعه‌ ای.اف.سی را راه‌اندازی کردند که مکانی تخصصی برای تمرین قهرمانان اصفهانی است و امیدواریم بتوانیم با استفاده از تجربیات موسسان آن، قهرمانان بیشتری را پرورش دهیم.

رئیس کمیته ورزش و بازی‌های الکترونیک هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان با بیان اینکه جای خالی مرکز تخصصی برای تمرین پلیرهای حرفه‌ای در اصفهان احساس می‌شد، گفت: چنین مجموعه‌ای می‌تواند کمک کند تا پلیرهای حرفه‌ای بتوانند در کنار هم تمرین و تبادل تجربه داشته باشند.

وی تاکید کرد: با افتتاح مجموعه تخصصی بازی‌های الکترونیک از این پس می‌توانیم برای برگزاری اردوهای تیم ملی و دعوت از قهرمانان استان‌های مختلف به فدراسیون ورزش‌های همگانی و انجمن ورزش و بازی‌های الکترونیک این فدراسیون اعلام آمادگی کنیم.

کاظمی یادآور شد: در جلسه تقدیر از نوید برهانی قهرمان مسابقات جهانی فرانسه در فدراسیون ورزش‌های همگانی، رئیس فدراسیون اولین نکته‌ای که به آن اشاره کرد پویایی و فعالیت بسیار خوب کمیته ورزش و بازی‌های الکترونیک اصفهان بود، این امتیاز مثبتی در عملکرد ما محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: با رایزنی‌های انجام شده به زودی شاهد افتتاح مجموعه جهانگردی خواهیم بود که فضایی گسترده و وسیع را به ورزش و بازی‌های الکترونیک اختصاص داده است، اگر روند آماده‌سازی این مجموعه طبق برنامه پیش برود در عید سعید فطر مسابقات کشوری بازی‌های الکترونیک را در آن برگزار خواهیم کرد.

رئیس کمیته بازی‌های الکترونیک هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان اضافه کرد: قصد داریم در ماه‌های مرداد و یا شهریور نیز برای نخستین بار در کشور مسابقات کشوری رادیو کنترل و رباتیک را نیز برگزار کنیم که اگر فدراسیون ورزش‌های همگانی در این زمینه با ما همکاری لازم را داشته باشد، آمادگی کامل برای برگزاری این مسابقات را داریم.

وی به رقابت‌های قهرمانی درون استانی بانوان نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه تنها کمیته ورزش و بازی‌های الکترونیک در کشور هستیم که گروه بانوانمان فعال است، به زودی تاریخ برگزاری اولین دوره مسابقات قهرمانی استان در بانوان را نیز اعلام خواهیم کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار