معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار مشهد گفت: پارک مینیاتوری شهر مشهد با مساحت هشت هکتار به همراه پارک ایران کوچک به زودی در مشهد به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۵۵۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵ 01 July 2015
خلیل‌الله کاظمی در جمع خبرنگاران در ارتباط با پروژه‌های این معاونت اظهار کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته تا یک ماه آینده بنا داریم بزرگترین پروژه جداسازی آب شرب از آب خام در کشور را به بهره‌برداری برسانیم.

وی افزود: با این پروژه انتقال آب از شرق به غرب مشهد به طول 35 کیلومتر صورت می‌گیرد و تمام چاه‌های سطح شهر نیز به این شبکه متصل می‌شوند و این پروژه سبب صرفه‌جویی در مصرف سوخت و آب و همچنین کاهش آلودگی در سطح شهر مشهد با توجه به نبود تانکرهای آب‌رسان می‌شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار مشهد بیان داشت: این پروژه منطقه 10 و 12 شهر مشهد به‌ویژه شهرک غرب مشهد را زیر پوشش خود قرار می‌دهد که این موضوع سبب توسعه فضای سبز در این مناطق می‌شود.

کاظمی در ارتباط با پارک مینیاتوری و ایران کوچک نیز گفت: پارک مینیاتوری شهر مشهد با مساحت هشت هکتار روزهای واپسین خود را برای افتتاح سپری می‌کند و همچنین پارک ایران کوچک نیز با وسعت هشت هکتار در دست احداث است که در آن نمادهای شهرهای مختلف همچون سی‌ و سه پل اصفهان و دروازه قرآن شیراز در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار