کد خبر: ۵۵۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰ 01 July 2015
سید مناف هاشمی، معاون وزیر ورزش و جوانان از اختصاص پاداش سه میلیارد و ششصد میلیون تومانی جدید دولت به اعضای تیم والیبال ایران خبر داد.

به گزارش تابناک یزد به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان معاون پشتیبانی و توسعه وزیر ورزش در گفتگو با این پایگاه با تایید خبر مصوبه جدید هیات وزیران برای تیم ملی والیبال ایران گفت: با پیگیری های دکتر گودرزی مصوبه هیات وزیران مبنی بر اختصاص دو میلیارد و یکصد میلیون تومان دیگر به اعضای این تیم در اختیار وزارت ورزش قرار گرفته است و امیدوارم تا چند روز آینده سازمان مدیریت این تخصیص را به وزارت ورزش و جوانان تعلق دهد.

سید مناف هاشمی افزود: اسفند سال گذشته هیات وزیران با پرداخت یک و نیم میلیارد پاداش به تیم ملی والیبال ایران موافقت کرد و با توجه به اینکه موضوع حواله خودرو برای اعضای این تیم محقق نشد هیات وزیران دومیلیارد و یک صد میلیون تومان دیگر پاداش برای اعضای تیم ملی والیبال ایران درنظر گرفت که مجموعا سه میلیارد و ششصد میلیون تومان به آنها پرداخت شده است.

معاون وزیر ورزش اضافه کرد: این میزان پاداش اگر بین سی نفر از اعضای تیم ملی و بقیه نفرات وابسته به آن در نظر گرفته شود به طور متوسط هر یک از این عزیزان صد و بیست میلیون تومان پاداش دریافت می کنند.

دکتر مناف هاشمی گفت : همه می دانیم هدف ملی پوشان اعتلای نام ایران و شادی مردم است و این میزان پاداش هم با توجه به همه محدودیت های مالی کشور و وزارت ورزش برای قدردانی از تلاش های فراوان آنها در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهتاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
واقعا لیاقت تشویق وهدایای گرانبها را دارند خیلی با عشق و علاقه و خالص بازی می کنند دستتان درد نکند دلاوران و شیرمردان ایرانی اصل .
چرا باید ورزشکارهایی که فقط هزینه دارند و هیچ افتخاری برای کشور ندارند را تشویق کنند . باور کنید اگر چنند بار آنها را جریمه کنند به جای پرداخت هدایای فراوان که لیاقت هم ندارند آنها را جریمه کنند مطمئنا وضعیت آن ورزش هم تغییر می کند
دادار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
ای خاک تو سر این جماعت عوام ایا میدانید با این پول های هنگفت چه کارهایی میتوان برای مملکت کرد برای مثال میتوان برای چند نفر ایجاد اشتغال کرد و غیره وغیره بابا والا به پیر به پیغمبر مملکت داره از دست میره اقا جان نکنید این کارها بنده نمیگم جایزه ندهید بدهید ولی به اندازه نه دیگه 120 میلییون چه خبره مگه چی کار کردن قهرمان لیگ جهانی که نشدن بزارین اول یه مقامی بیارن بعد جایزه بدین نه اونم اینقدر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار