نتایج نخستین آزمون مرکز استاندارد بین‌المللی زبان انگلیسی IELTS با مجوز رسمی از IDP استرالیا تیرماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی results.ielts.org اعلام می‌شود.
کد خبر: ۵۵۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸ 01 July 2015
نخستین آزمون مرکز استاندارد بین‌المللی زبان انگلیسی IELTS با مجوز رسمی از IDP استرالیا در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.

به گزارش مهر، رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد همدان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همدان به عنوان تنها نماینده برگزاری آزمون رسمی IELTS در استان همدان با مجوز رسمی IDP استرالیا و تحت نظارت مرکز آزمون زبان‌های خارجی دانشگاه آزاد پس از دریافت مجوز برگزاری آزمون ایلتس اولین دوره این آزمون را در همدان برگزار کرد.

علی غلامی‌مهرداد بیان کرد: تمامی مراحل اجرایی مربوط به برگزاری آزمون از لحظه ثبت‌نام تا صدور کارنامه، شامل برگزاری آزمون، هیئت ممتحنه، مراقبین، تصحیح اوراق، ارزیابی مهارت‌های گفتاری، شنیداری، نوشتاری و خواندن بر عهده مرکز آزمون IELTS دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی با بیان این مطلب که نخستین آزمون استاندارد بین‌المللی زبان انگلیسی در شهر همدان برگزار شد، افزود: نتایج این آزمون ۲۳ تیرماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی results.ielts.org اعلام می‌شود.

غلامی مهرداد افزود: سری بعدی این آزمون در شهریور ماه در همدان برگزار می شود و متقاضیان برای ثبت نام می توانند تا ۱۳ تیرماه به صورت آنلاین روی وب سایت ielts.iauset.com اقدام کنند.

لازم به ذکر است آزمون آیلتس به منظور سنجش میزان آمادگی داوطلبان برای ادامه تحصیل، فراگیـری مهارت‌هـای تخصصـی یـا کار و اقامـت در کشـورهـای انگلیسی‌زبان طراحی شـده است.

ایـن آزمون به صورت مشترک از طرف دانشگاه کمبریج، کنسول بریتانیـا و مرکز آیلتس استرالیا در بیش از ۵۰۰ مرکز در ۱۲۰ کشور جهان برگزار شده و سالانه حدود یک و نیم میلیون نفر در آن شرکت می‌کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار