کد خبر: ۵۵۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶ 30 June 2015

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 90 نقطه حادثه خیز در سطح جاده‌های استان شناسایی شده است.

   پژمان نیک اقبالی در اولین جلسه کمیسیون حمل و نقل و ایمنی راه‌های استان، افزود: این نقاط حادثه خیز عامل بیشتر واژگونی‌های خودروها در سطح محورهای مواصلاتی استان هستند بنا براین لازم است برای آشکارسازی این نقاط اقدام شود.

وی اظهار کرد: چندین کیلومتر خط ممتد در محورهای مواصلاتی این استان وجود دارد که با سبقت غیرمجاز منجر به تصادفات رخ به رخ و افزایش تلفات انسانی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تعداد کم دوربین‌های ثبت تخلف نصب شده در محورهای استان، خاطرنشان کرد: استفاده از دوربین‌های ثبت تخلف در کاهش تصادفات مؤثر است بنا بر این باید نسبت به نصب این دوربین‌ها در محورهای استان اقدام شود.

نیک اقبالی با تاکید بر نیاز این استان به امداد هوایی، تصریح کرد: باید مراکز اورژانس جاده‌ای استان افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانی جاده‌ای در محورهای مواصلاتی این استان وجود نداد، ادامه داد: در برخی موارد آتش سوزی خودرو در محورهای استان رخ داده که به علت نبود آتش‌نشانی سرنشینان خودرو در آتش سوختند که باید اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه باید تا 15 کیلومتری ورودی مرکز استان و 10 کیلومتری مراکز شهرستان ها چهار خطه باشد، عنوان کرد: متاسفانه حدود 80 کیلومتر جاده چهارخطه در این استان وجود دارد که نسبت به استاندارد کشوری خیلی پائین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار