کد خبر: ۵۵۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱ 29 June 2015
معاون عمرانی استاندار البرز گفت: شهرستان کرج شش خط مصوب مترو دارد که به دلیل برخی مشکلات تعدادی از این خطوط به مرحله عملیاتی نرسیده‌اند و احداث برخی دیگر با کندی مواجه است.
هیربد معصومی در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه البرز، گفت: اجرای طرح‌های عمرانی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان کلان استان است و با جدیت پیگیری می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در ارتباط با طرح‌های عمرانی، تکمیل و افتتاح طرح‌های در دست اجرا و نیمه‌تمام بیش از کلنگ‌زنی طرح‌های جدید اهمیت دارد.
معصومی افزود: بدون شک با تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، نور امید دردل‌های مردم زنده می‌شود و آنها به این اطمینان می‌رسند که مسئولان و دولت مردان برای عملی کردن شعارهای خود تلاش می‌کنند و هدفی جز خدمت رسانی به آنان ندارند.
وی ادامه داد: امسال برای اجرای طرح‌های عمرانی استان 555 میلیارد تومان درنظر گرفته شده که امید است به طور کامل تخصیص یابد.
این مسوول در ادامه با اشاره به عملیاتی نشدن طرح‌های مصوب خطوط متروی کرج گفت: با توجه به این که جمعیت کرج روز به روز درحال افزایش است نمی‌توان انتظار داشت که تمامی این جمعیت با اتوبوس و تاکسی جابه جا شوند.
معاون عمرانی استاندارالبرز اضافه کرد: استفاده از خودروهای شخصی و اتوبوس و تاکسی نتیجه‌ای جز آلوده شدن هوا و افزایش ترافیک در پی ندارد .
معصومی ادامه داد: باید به سمتی پیش برویم که 80 درصد شبکه حمل و نقل استان به حمل و نقل عمومی اختصاص پیدا کند که تحقق این هدف درگرو راه اندازی خطوط مصوب مترو است.
وی خاطرنشان کرد: شهرستان کرج شش خط مصوب مترو دارد که به دلیل برخی مشکلات برخی از این خطوط به مرحله عملیاتی نرسیده‌اند و احداث برخی دیگر با کندی مواجه است.
وی با اشاره به عدم راه اندازی خط دو متروی کرج گفت‌: قرار بود این خط سال پیش راه اندازی شود ولی به دلیل برخی مشکلات ازجمله مسائل اعتباری این هدف محقق نشد.
وی ادامه داد: پیش از این دولت و شهرداری در مجموع 606 میلیارد تومان برای خط دوهزینه کرده‌اند که امسال نیز قراراست دولت 96 میلیارد تومان به این خط اختصاص دهد تا هرچه سریع‌تر راه اندازی شود.
معاون عمرانی استاندار البرز درخصوص خط چهار متروی کرج نیز گفت: هفته پیش برای احداث این خط با یک شرکت چینی قرارداد بسته شده و پیش بینی می‌شود اتمام این خط به دو هزار و 600 میلیارد تومان سرمایه نیاز داشته باشد.
وی در پایان اظهار کرد: وضعیت احداث خط پنج متروی کرج هم هنوز مشخص نیست و این طرح دردست مطالعه و بررسی قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
مترو شده حیاط خلوت عده ای از مابهتران .با این وضع ٢۰سال دیگه هم صاحب مترو نمیشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
همين مترو تا گلشهر درست ب مردم سرويس بدن راه انداختن بقيه مترو پيشكش تو تابستون از گرما تو قطار هلاك ميشيم تو زمستون از سرما تاخير قطار بماند....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار