امام‌جمعه داراب گفت:با اشاره به اینکه برای مشکلات اقتصادی مردم باید برنامه‌ریزی و فکر اساسی کرد، افزود: بیکاری مردم را فلج کرده است و این مسئله‌ای نیست که بتوان به‌سادگی از کنار آن گذشت چراکه عده‌ای از جوانان ما باوجود تحصیلات عالیه شرایط مناسبی برای اشتغال ندارند.
کد خبر: ۵۴۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 06 January 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام رضا صادقی در آیین سیاسی-عبادی نماز جمعه داراب اظهار داشت: اغتشاش‌گران، فتنه گران و گروه‌های ضدانقلاب که خط‌وربط خود را از دشمنان نظام دریافت می‌کردند و به‌طور مستقیم موردحمایت آمریکا، انگلیس و صهیونیست هستند در روزهای اخیر برخی شهرهای کشور را کانون آشوب کردند.

وی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور آمریکا و نماینده آمریکا در سازمان ملل اذعان می‌کنند که شعارهای فتنه گران و آشوبگران در اغتشاش اخیر ایران از سوی آن‌ها ارائه‌شده و روزانه مسائل داخلی ایران را رصد می‌کنند همچنین نتانیاهو و ولیعهد عربستان نیز به‌طور مستقیم این آشوب را پشتیبانی می‌کردند.

امام‌جمعه داراب با اشاره به اینکه آشوب‌گران، ما را دشمن‌شاد می‌کنند، افزود: در کنار اقلیت آشوب‌گر، اکثریت مردم شریف به حمایت از نظام برخاستند و درراهپیمایی‌های خود جواب یاوه‌گویی دشمنان را دادند و مردم داراب نیز در دفاع از نظام اسلامی، فردا ساعت 10 صبح در میدان انقلاب حضور می‌یابند.

وی تصریح کرد: موضوعی که در بحبوحه اغتشاش اخیر باید موردتوجه همه دولتمردان نظام اسلامی قرار گیرد، مطالبه به‌حق مردم است و این مسئله تحت هیچ شرایطی نباید نادیده گرفته شود.

امام‌جمعه داراب با تأکید بر عزم جمعی به‌منظور بهبود وضعیت معیشتی مردم گفت: مردم با مشکلات معیشتی و اشتغال مواجه هستند و در این شرایط علما، متدینین، دانشگاهیان، ائمه جمعه و کسانی که جوانان خود را درراه نظام تقدیم کرده‌اند، باید صادقانه تذکر بدهند و مشکلات عدیده مردم را مطرح کنند.

صادقی با اشاره به اینکه برای مشکلات اقتصادی مردم باید برنامه‌ریزی و فکر اساسی کرد، افزود: بیکاری مردم را فلج کرده است و این مسئله‌ای نیست که بتوان به‌سادگی از کنار آن گذشت چراکه عده‌ای از جوانان ما باوجود تحصیلات عالیه شرایط مناسبی برای اشتغال ندارند.

وی بابیان اینکه اصل مطالبات به‌حق مردم باید موردتوجه مسوؤلان باشد، بیان کرد: مطالبات مردم با اغتشاش و آشوب فتنه‌گران، سلطنت‌طلبان و منافقان متفاوت است و کسی نباید جنایات این فتنه‌گران را مطالبه قلمداد کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار