استاندار فارس: محکومیت اقدامات اغتشاشگران توسط مردم همیشه در صحنه، تلنگری به مسئولان است و مسئولان باید بیش از پیش به دغدغه‌ها و نگرانی‌ها توجه داشته و نیازهای مردم داشته باشند.
کد خبر: ۵۴۷۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷ 04 January 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم:اسماعیل تبادار امروز در حاشیه راهپیمایی باشکوه و تجمع اعتراض آمیز مردم سومین حرم اهل بیت(ع) در محکومیت اغتشاشات اخیر اظهار داشت: هر فردی بخواهد خارج از چارچوب نظام جمهوری اسلامی نظم عمومی را به هم بریزد بدون شک سیستم دستگاه قضا و مجموعه‌های مرتبط نیروهای نظامی و انتظامی نهایت برخورد را با آنان دارند و در حال حاضر نیز افراد زیادی از اغتشاشگران دستگیر شده‌اند.

تبادار تصریح کرد: توصیه‌ ما به خانواده افرادی که دستگیر شده‌اند این است، که احتیاط کرده و مطمئمن باشند،هیچ فردی بدون خلاف دستگیر نشده است. همه اینهایی که دستگیر شده‌اند خلافکار بوده‌ و با حضور در صحنه‌های اعتراض اهتمام داشتند نظم و انضباط عمومی را به هم زده و به اموال عمومینیز تعرض کنند.

رئیس شورای تامین استان فارس گفت: با همت و تلاش سیستم قضایی و به ویژه نیروهای انتظامی، سپاه، بسیج و تمام دست اندرکاران، کمترین مخاطرات را در استان فارس داشتیم.

وی با بیان اینکه در استان فارس کمترین تجمع توسط اغتشاشگران را داشتیم، افزود: با عنایت خدا و تمام نیروهای نظامی و انتظامی امیدواریم بتوانیم زمینه امنیت بیشتر را در این استان حاکم کنیم.

استاندار فارس همچنین با قدردانی از مردم همیشه در صحنه استان فارس و به ویژه شیراز به منظور حضور در اجتماعی بزرگ و محکوم کردن اقدامات اغتشاشگران تصریح کرد: سوال مردم ، انتقاد مردم و بازخواست مردم از مسئولان و حتی تجمع آنان در چهارچوب مقررات، جایگاه ویژه‌ای برای نظام جمهوری اسلامی است.

تبادار بیان کرد: اما این موضوع با موضوعی که این چند روز اتفاق افتاد متفاوت است و نظام جمهوری اسلامی با معاندین نظام و کسانی که دل در گروه افراد خارجی مثل آمریکا و صهیونیسم و امثالهم دارند برخورد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تعرض به اموال عمومی مورد نظر مردم نیست افزود: تمام مسئولان باید، با افرادی که نظم و انضباط عمومی را به هم می‌زنند سخت برخورد کنند.

استاندار فارس بیان کرد: محکومیت اقدامات اغتشاشگران توسط مردم همیشه در صحنه، تلنگری به مسئولان است و مسئولان باید بیش از پیش به دغدغه‌ها و نگرانی‌ها توجه داشته و نیازهای مردم داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار