نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکهکدام ایرانی عاقل دست به تخریب اموال عمومی می‌زند؟، گفت: آذربایجانی‌ها با وارد نشدن به توطئه و فتنه جدید دشمن شعور و بصیرتشان را عرصه نمایش گذاشته‌اند.
کد خبر: ۵۴۷۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ 03 January 2018

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در اولین نشست گرامیداشت تحقق افزایش تولید و توسعه محصولات جدید شرکت سایپا آذربایجان با اشاره به اغتشاشات در تهران و برخی از شهرهای کشور، اظهار کرد: این‌که می‌بینیم مردم تبریز و شهرستان‌های آذربایجان شرقی وارد اغتشاشاتی که در برخی از نقاط کشور بودیم نشدند نشان از غیرت دینی و ملی و شعور بالای آن‌هاست و از این بابت از ملت بصیر و آگاه آذربایجان قدردانی می‌کنم.

وی بابیان اینکه حال با مشاهده سطح آگاهی و بینش مردم آذربایجان به این نتیجه می‌رسم که چرا رهبر معظم انقلاب از آذربایجان شرقی به‌عنوان سر ایران نام‌برده‌اند، افزود: آذربایجانی‌ها با وارد نشدن به توطئه و فتنه جدید دشمن شعور و بصیرتشان را عرصه نمایش گذاشته‌اند و مجدداً بنده از مردم استان می‌خواهم با هوشیاری وارد این مسائل نشود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: قصد دشمن از تشویق برخی‌ها برای ایجاد اغتشاش و تخریب اموال عمومی و قتل مردم بی‌گناه بر هم زدن آرامش مردم دارد اما ملت ما در تمامی فتنه‌ها هوشیار و آگاه بوده و همواره از ولایت‌فقیه، نظام و انقلاب اسلامی حمایت کرده‌اند.

‌آل‌هاشم اضافه کرد: دشمنان از مشکلات اقتصادی و مطالبات به‌حق سوءاستفاده کرده و اغتشاشاتی را در مناطقی از کشور به راه انداخت، اینکه از اغتشاش‌گران حمایت می‌کنند جای سؤال دارد در حالی که کدام‌یک از مردم عاقل و با بصیرت به قتل، آتش زدن اموال بیت‌المال و مردم می‌زند؟ پس مردم یقین بدانند که این اغتشاش فتنه جدید دشمن است.

امام جمعه تبریز با ذکر اینکه حمایت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، وزیر خارجه سابق آمریکا و سایر حامیان تروریسم از اغتشاش‌گران نشان می‌دهد که هدفشان چیز دیگری است، گفت: عوامل ضدانقلاب که نقشه اغتشاش را در سر می‌پروراندند فکر می‌کردند که مردم تبریز با حضور در خیابان‌ها بر اعمال آن‌ها مهر تأیید می‌زنند اما غافل از اینکه مردم آذربایجان آگاه‌تر از آن هستند که آن‌ها فکر می‌کنند و هیچ‌گاه اجازه آشوب گری به بدخواهان نظام را نخواهند داد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه اگر می‌خواهیم به رونق اقتصادی برسیم باید به افزایش تولید ملی توجه ویژه‌ای داشته باشیم، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی یکی از راه‌هایی است می‌توانیم به شکوفایی اقتصاد ملی دست‌یابیم و همچنین می‌توان از ارتقاء کیفیت تولیدات ملی به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی نام برد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی ابراز داشت: ترویج مصرف تولیدات داخلی نیازمند فرهنگ‌سازی بیش از پیش دارد چراکه اگر اقتصاد مردمی باشد علاوه بر جلوگیری از مصرف کالاهای خارجی بلکه در کاهش وابستگی اقتصاد به نفت و اسراف نیز تأثیر می‌گذارد و عمل به این‌ها به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک مضاعفی می‌کند./تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار