نایب رئیس شورای شهر قزوین:
نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: باید ورودی مینودر - کوثر به غیاث‌آباد با اصول علمی بازگشایی شود.
کد خبر: ۵۴۶۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳ 02 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، زهرا یوسفی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد به بازگشایی ورودی مینودر-کوثر به سمت غیاث‌آباد اشاره کرد و اظهار داشت: این بازگشایی باید با اصول علمی و بررسی‌های کارشناسانه باشد تا در آینده با مشکلاتی مواجه نباشیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: بازگشایی این ورودی می‌تواند دسترسی محلی برای شهروندان قزوینی ایجاد کند و رضایت آن‌ها را از عملکرد مجموعه مدیریت شهری ارتقا دهد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم در ادامه این جلسه به بازگشایی ورودی مینودر - کوثر به سمت بلوار آزادگان اشاره کرد و گفت: شهرداری بدون هیچ هزینه‌ای و با یک تغییر کاربری می‌تواند این ورودی را بازگشایی کند.

احد چگینی مطرح کرد: مردم غیاث‌آباد با بسته شدن این ورودی همیشه خواستار بازگشایی آن بودند و از شهرداری قزوین تقاضا داشتند تا اقدامات لازم در این راستا انجام شود.

وی یادآور شد: اکنون شهروندان قزوینی برای ورود به بلوار آزادگان باید از فلکه مادر دور بزنند و مسافت یک هزار و 100 متری را طی کنند و با بازگشایی این ورودی، مسافت به 520 متری کاهش می‌یابد که تحقق آن موجب کاهش سوخت و تلف شدن وقت شهروندان می‌شود.

سیده‌منیره قوامی دیگر عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم در این جلسه بیان کرد: بازگشایی ورودی مینودر - کوثر به سمت بلوار آزادگان اقدام خوبی است تا رضایتمندی شهروندان قزوینی جلب شود.

وی اضافه کرد: هدف از ایجاد بزرگراه‌ها و بلوار این است که مردم با سرعت بالایی رانندگی کنند که تغییر کاربری در ورودی یاد شده مانع این مهم می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: اگر ورودی ورودی مینودر - کوثر به سمت بلوار آزادگان، دسترسی محلی باشد، می‌توان آن را بازگشایی کرد تا مردم تردد آسان‌تری به بلوار آزادگان با هدف کاهش زمان و سوخت داشته باشند.

محسن حق‌شناس از دیگر اعضای شورای اسلامی شهر قزوین هم در این جلسه خاطرنشان کرد: یکی از گلایه‌های شدید مردم غیاث‌آباد بسته شدن ورودی مینودر - کوثر به سمت بلوار آزادگان بوده که موجب سخت شدن تردد آن‌ها شده است.

وی با بیان اینکه در طراحی اولیه ساخت پل در ابتدای غیاث‌‌آباد این ورودی باید در نظر گرفته می‌شد که به دلایلی انجام نشده است، ادامه داد: اگر این بازگشایی امروز هم انجام شود، باز هم در رفع مشکلات اهالی این محله تأثیرگذار است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار