عضو شورای شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مردم منطقه مینودر احساس می‌کنند که از لحاظ فضای سبز مظلوم واقع شده‌اند و علاقمند اجرای طرحی که توسط سازمان خدمات طراحی ارائه داده شده است، هستند.
کد خبر: ۵۴۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ 02 January 2018

 سعید دقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین اظهار داشت: طی بازدیدی که از بازارچه مینودر صورت گرفت، پارکینگ ورودی این بازارچه بسته بود و به دلیل پارک دوبل خودروها، گذر برای عبور دو ماشین به سختی مُیسر بود.

وی ادامه داد: بازارچه‌های محلی در فصل بارش‌های بارانی، رونق و کاسبی جالبی ندارند و شهردار منطقه سه به این مسئله تخصصی‌تر نگاه کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: چند ماهی که در شورا هستیم، بارها از منطقه اسماعیل‌آباد بازدید شده و طی پنج سال گذشته برای کوچه‌های این منطقه زیرسازی صورت گرفته و به مرحله آسفالت که رسیده، کار نیمه‌تمام مانده است و مراجعه‌کنندگان بسیاری در این بخش را داشته‌ایم.

دقیقی یادآور شد: فاصله زمانی بین زیرسازی و آسفالت موجب شده که زیرسازی‌ها خراب شود و گویا مسیری برای رودخانه‌ها تعریف شده، این آب‌هایی که از داخل کوچه سرازیر می‌شود، باید داخل رودخانه برود که وضعیت آن‌ها نیمه‌کاره مانده و آب‌ها به سمت کوچه‌ها سرازیر می‌شود.

این عضو شورا با بیان اینکه قرار بود به وضعیت پل نوروزیان تا اسماعیل‌آباد رسیدگی شود، اضافه کرد: در چند سال اخیر آن طور که باید به حق منطقه ضعیف اسماعیل‌آباد رسیدگی نشده، با توجه به اینکه در آن شهرک عظیمیه را داریم و به هم دیگر نزدیک است، باید در اولویت کار شهرداری منطقه سه قرار بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به بحث سبزه میدان مینودر یادآور شد: نگرانی در خصوص این میدان وجود داشته و امکان دارد که میدان به تقاطع تبدیل شود.

دقیقی مطرح کرد: مردم منطقه مینودر احساس می‌کنند که از لحاظ فضای سبز مظلوم واقع شده‌اند و علاقمند اجرای طرحی که توسط سازمان خدمات طراحی ارائه داده شده است، هستند و این نگرانی ادامه دارد و بارها به اعضای شورای شهر ارجاع داده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار