مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین:
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین و حومه گفت: تملک باقی‌مانده پایانه سرداران نیازمند اعتبار یک و نیم میلیارد تومان است.
کد خبر: ۵۴۶۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ 02 January 2018

 محمدحسن ایرانخواه در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین با اشاره به پایانه‌های سرداران و مینودر اظهار داشت: این پایانه‌ها در حال ساخت بوده و اکنون در مرحله تملک آن‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه سه دانگ پایانه سرداران تملک شده و برای تملک باقی‌مانده هزینه یک و نیم میلیارد تومانی نیاز است، افزود: نقشه و مشخصات پایانه‌های سرداران و مینودر آماده بوده اما پایانه مینودر نیاز به مصوبه کمیسیون ماده پنج است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین و حومه عنوان کرد: ساماندهی اتوبوس‌های شهرهای اقماری الوند، محمدیه، بیدستان، در پایانه میدان مینودر به واسطه مشکلات عدیده‌ای که در چهارراه ولیعصر(عج) و سایر شبکه‌های سطح شهر به وجود آمده، ضروری است.

ایرانخواه با اشاره به اینکه شهرداری قزوین به 100 دستگاه اتوبوس به منظور خدمات‌رسانی به شهروندان قزوینی احتیاج دارد، بیان کرد: باید این مهم محقق شود تا بتوانیم رضایتمندی مردم را کسب کنیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه هر شهروند در استفاده از اتوبوس‌ها 400 تومان کرایه پرداخت می‌کند و 600 تومان هم شهرداری می‌دهد، تصریح کرد: هزینه کرایه هر مسافر در اتوبوس‌ها یک هزار تومان است و این موضوع باید به شهروندان قزوینی اطلاع‌رسانی شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین و حومه با اشاره به اینکه زنان از قسمت عقب اتوبوس استفاده می‌کنند، مطرح کرد: به دلیل استفاده زیاد آن‌ها نسبت به آقایان در نظر داریم فضای قسمت بانوان را بیشتر کنیم.

ایرانخواه اضافه کرد: طرح یاد شده در حال بررسی و پیگیری است که در صورت رسیدن به نتیجه اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی یادآور شد: خدمات رایگان سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین و حومه در مناسبت‌های مختلف همانند 22 بهمن، روز قدس، شب‌های قدر و همایش‌های متعدد و همچنین سرویس به صورت رایگان در مراسم‌های ملی، مذهبی، مسابقات و کوهپیمایی خانواده ارائه شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین و حومه گفت: استفاده از its در مدیریت سیستم حمل و نقل، سامانه جمع‌آوری کرایه شهروند کارت، سامانه موقعیت‌یاب، سامانه مدریت تعمیر و نگهداری ناوگان pn، سامانه مدیریت ناوگان و رانندگان bis و سامانه اطلاع‌رسانی زمان انتظار مسافر از دیگر عملکردهای این سازمان است.

ایرانخواه خاطرنشان کرد: سامانه وضعیت‌یاب در قزوین برای نخستین بار در کشور نصب شده است که این موفقیت برای سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین و حومه به شمار می‌آید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار