رییس هیات فوتبال استان کرمانشاه گفت: امکان بازگشت تیم راهیان کرمانشاه به لیگ دسته اول فوتبال کشور از سال آینده وجود دارد.
کد خبر: ۵۴۵۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ 31 December 2017

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،علی محبی زنگنه، اظهار کرد: بر اساس صحبت‌های صورت گرفته با آقای سلمان کریمی مدیرعامل راهیان کرمانشاه این امکان وجود دارد که سال آینده این تیم در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور یابد.

محبی با اشاره به دلایل کنار کشیدن تیم فوتبال راهیان از مسابقات، گفت: سقوط تیم راهیان کرمانشاه از لیگ دسته یک به لیگ دسته دوم به علت افزایش تیم های سقوط کننده در سال 94 بود. به همین علت مدیرعامل این باشگاه اعترض کرده و از راه قانونی اقدام کرد که به گفته او رای دادگاه به نفع راهیان بوده واین امکان وجود دارد که سال آینده راهیان در لیگ دسته یک فوتبال کشور حضور یابد.

محبی در خصوص علت سقوط تیم فوتبال راهیان از لیگ برتر به رده های پایین تر، گفت: علت اصلی سقوط این تیم ناتوانی در خرید بازیکن بود، زیرا از نظر مالی توانتامین هزینه خرید بازیکنان مورد نظر خود را نداشت.

رییس هیات فوتبال کرمانشاه افزود: همه تیم های فوتبالی استان خصوصی بوده و مسولان هیچ کمکی در زمینه مالی نمی کنند، مسولان استان باید حمایت کنند که تیم های ما بدلیل مشکلات مالی سقوط نکرده ویا مجبور به فروش امتیاز خود نشوند.

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار