مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: مبلغ ۹۰ میلیون تومان تجهیزات پزشکی و درمانی برای جانبازان و ایثارگران مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه تخصیص یافت.
کد خبر: ۵۴۳۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶ 25 December 2017

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،حجت‌الاسلام هادی عسگری اظهار داشت: مبلغ 90 میلیون تومان تجهیزات پزشکی و درمانی برای جانبازان و ایثارگران مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه تخصیص یافت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه از انجام بیش از 11 هزار دیدار توسط 31 اکیپ بیمه‌ای و مددکاری بنیاد شهید کرمانشاه از آسیب‌دیدگان زلزله اخیر در کرمانشاه خبر داد و گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در نخستین روز از وقوع این حادثه با اینکه عضو ستاد بحران استان نبود اما با حضوری فعال وظیفه ذاتی خود را در قبال ایثارگران فراموش نکرد و با آنچه که در توان داشت به یاری ایثارگران آمد.

وی با اشاره به تشکیل 11 اکیپ مددکاری اجتماعی از رؤسا و کارکنان ادارات بنیاد در شهرستانهای تابعه استان به منظور دیدار، سرکشی و پیگیری مشکلات و کمبودهای این افراد عنوان کرد: 18 اکیپ از کارشناسان بیمه البرز به همراه نماینده بنیاد به منظور برآورد خسارات وارده به ایثارگران آسیب‌دیده نیز تشکیل شد.

عسگری با اشاره به تلاش 10 تن از همکاران مددکار و فرهنگی بنیاد شهید به منظور انجام ارتباط تلفنی با جامعه ایثارگری افزود: بیش از 2000 تماس تلفنی در این مدت انجام شد.

وی اظهار کرد: 7 دستگاه آمبولانس به همراه تیمهای پزشکی به این منطقه اعزام شدند و نیز مقدار زیادی از اقلامی همچون چادر، پتو، پوشاک، مواد غذایی و لوازم بهداشتی برای آسیب‌دیدگان این زلزله ارسال شد.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار