مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد تخلفات اضافه‌بار ثبت شده در 6 ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 63 درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۵۴۲۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ 24 December 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- احمد جمشیدی اظهار کرد: مجموع تعداد تخلفات اضافه‌باری ثبت شده در چهارمحال و بختیاری در 6 ماهه نخست سال جاری 60 فقره بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 63 درصد افزایش داشته است.
وی افزود: میزان اضافه‌بار (تناژ) کشف‌شده طی این مدت در محور‌های استان 165 تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 140 درصد افزایش داشته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به رشد 73.2 درصدی مبلغ جرایم وصولی در این تخلفات طی 6 ماهه نخست سال جاری، اضافه کرد: مبلغ جریمه اخذ شده از متخلفین اضافه‌بار در این مدت 88.8 میلیون ریال بوده است.
جمشیدی گفت: با توجه به اینکه تعداد بالایی از تخلفات اضافه تناژ در مسافت‌های کوتاه و تناژهای پایین با مبالغ خسارت کمتر از یک میلیون ریال اتفاق می‌افتد، در نظر گرفتن حداقل میزان خسارت وارده به راه توسط انواع وسایل نقلیه برابر با یک میلیون ریال، موجب افزایش جریمه اخذ شده در 6 ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار