با پايان رقابت‌هاي گروه «ب» رقم خورد
نماينده هیأت كشتي استان قم با ايستادن در مكان هشتم رقابت‌هاي كشتي آزاد رده سني نوجوانان ايران عملكردي ضعيف نسبت به دوره قبلي اين پيكارها به نمايش گذاشت.
کد خبر: ۵۴۲۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱ 23 December 2017
به گزارش تابناک قم، رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی کشور در گروه (ب) طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی به میزبانی شهرستان بیجار به انجام رسید و بعد از دو روز رقابت نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند، در حالی که قم عملکردی ضعیف‌تر از دوره قبل به ثبت رساند.

در شرایطی که تیم‌های هیات کشتی استان‌های قزوین، آذربایجان‌شرقی و فارس به ترتیب در رده‌بندی نهایی این گروه اول تا سوم شدند، از کشتی آزاد قم که آرام آرام با تلاش و پشتکار مربیان با دانش خود در حال پیشرفت بود، انتظار می‌رفت که در این دوره از مسابقات رتبه‌ای بهتر از مقام هفتمی سال قبل کسب کند اما تیم قم در مکان هشتم جدول رده‌بندی ایستاد.

تیم کشتی آزاد نوجوانان هیأت‌ کشتی استان قم در مرحله رقابت‌های مقدماتی این دوره یک برد و سه باخت داشت، در حالی که یکی از تیم‌های حاضر در گروه دوم مقدماتی بود و با تیم‌های قزوین، فارس، خراسان شمالی و آذربایجان‌غربی رقابت کرد و در نخستین مسابقه به مصاف خراسان‌شمالی رفت و با نتیجه هفت بر چهار تن به شکست داد.

کشتی‌گیران تیم آزاد نوجوانان هیأت‌ قم دومین مسابقه خود را برابر تیم هیأت آذربایجان غربی انجام داد و در پایان 10 وزن رقابت با این تیم به برتری 6 بر چهار دست یافت تا نخستین پیروزی خود را در مرحله مقدماتی مسابقات کشتی آزاد نوجوانان ایران به دست بیاورد.

سومین مسابقه تیم آزاد نوجوانان قم برابر فارس با برتری 9 بر یک حریف به پایان رسید و تیم هیأت کشتی قم در چهارمین مسابقه خود هشت بر دو مغلوب تیم هیأت قزوین شد تا به عنوان تیم چهارم این گروه به مرحله رده‌بندی مسابقات رفته و با کسب رتبه هشتم به کار خود پایان دهد.

در مرحله رده‌بندی این رقابت‌ها تیم آزاد قم در مقابل هیأت‌ کردستان به میدان رفت که این رقابت با برتری 10 بر صفر حریف تمام شد و در مجموع قزوین، آذربایجان‌شرقی، فارس، خوزستان، گیلان، خراسان‌شمالی، کردستان، قم، اردبیل و آذربایجان غربی در رده‌های اول تا دوم قرار بگیرند.

نکته جالب توجه راجع به عملکرد تیم قم در این دوره از مسابقات این است که تیم منتخب کشتی آزاد نوجوانان قم از 50 مسابقه انفرادی تنها 12 برد کسب کرده است که نشان از ضعف مفرط آزادکاران نوجوان قم در رویارویی با حریفان حاضر در این دوره از مسابقات است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار