تابناک: بدهی سازمان اتوبوسرانی به تامین اجتماعی تا اواخر سال گذشته 60 میلیارد تومان بود که با بخشودگی جرائم اتوبوسرانی که شامل 50 درصد این بدهی می شد، این بدهی به 30 میلیارد تومان کاهش یافت.
کد خبر: ۵۴۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶ 28 June 2015
به گزارش تابناک اصفهان، سازمان اتوبوسرانی اصفهان از زمان اجرایی شدن قانون هدفمندی یارانه ها با توجه به اینکه سهم خود از درآمد حاصل از این فانون را دریافت نکرد با مشکات بسیاری روبرو شد.

مشکلاتی که روز به روز سبب شد تا خدمات این سازمان به شهروندان اصفهانی با کاهش کمیت و کیفیت روبرو شود.

در سال های اخیر مردم اصفهان مجبور به استفاده از ناوگان فرسوده و آلاینده اتوبوسرانی بوده اند و مسئولان این سازمان و شهرداری نیز در قبال گلایه های مردمی تنها به این پاسخ که بودجه کافی در اختیار اتوبوسرانی برای تجهیز ناوگان اتوبوسرانی وجود ندارد، بسنده می کند.

حال شورای شهر اصفهان مصوبه ای را در روز گذشته به تصویب رساند که براساس آن یک زمین با متراژ32 هزا مترمربع به ارزش 24 میلیارد و 384 میلیون تومان به شرکت اتوبوسرانی اصفهان واگذار شود.

این واگذاری با عنوان "توسعه و تجهیز ناوگان اتوبوسرانی اصفهان" صورت گرفته اما در اصل این زمین بابت بدهی سازمان اتوبوسرانی اصفهان به تامین اجتماعی به این سازمان واگذار شده است.

بدهی سازمان اتوبوسرانی به تامین اجتماعی تا اواخر سال گذشته 60 میلیارد تومان بود که با بخشودگی جرائم اتوبوسرانی که شامل 50 درصد این بدهی می شد، این بدهی به 30 میلیارد تومان کاهش یافت.

قطعا پرداخت بدهی اتوبوسرانی می تواند در عملکرد این سامزان تاثیر مثبت بگذارد اما اینکه واگذاری زمینی با این ارزش، با عنوان تجهیز و توسعه ناوگان اتوبوسرانی که جزو حقوق اصلی شهروندان اصفهانی است، صورت گیرد جای تامل دارد و بهتر است مجریان قانون در شهر، رضایت شهروندان از خدمات سازمان های خدمات رسان را مدنظر داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار