رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین از اعزام یخ‌نوردان قزوینی در تیم ملی یخ‌نوردی کشور به روسیه خبر داد.
کد خبر: ۵۳۸۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 16 December 2017
غلامحسن نکونام در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین اظهار داشت: در پی اعزام تیم یخ‌نوردی کشور به روسیه برای دومین حضور در اردوی بین‌المللی یخ‌نوردی، محسن بهشتی‌راد قهرمان کشور و فینالیست مسابقات جهانی ایتالیا 2017 و عضو تیم ملی یخ‌نوردی جمهوری اسلامی ایران ساعت چهار بامداد امروز جمعه 24 آذرماه سال جاری فرودگاه بین‌المللی امام خمینی را به مقصد مسکو پایتخت روسیه جهت حضور در این اردوی بین‌المللی با حضور قهرمان جهان، ترک کرد.

وی ادامه داد: در این اردو تیم اعزامی کشور متشکل از چهار ورزشکار آقا و یک ورزشکار خانم از ۲۴ آذر ماه تا 10 دی ماه سال جاری به این صورت که در دو روز اول در شهر مسکو در قالب فستیوال و از روز سوم تا پایان این رویداد در شهر کی‌روف روسیه برگزار می‌شود.

رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین گفت: اردوی بین‌المللی یخ‌نوردی هر ساله قبل مسابقات جام جهانی و قهرمانی آسیا در کشورهای سوییس، ایتالیا، چین، کره جنوبی و روسیه، برای آماده‌سازی ورزشکاران سراسر جهان به میزبانی فدراسیون کوهنوردی کشور روسیه برگزار می‌شود.

نکونام مطرح کرد: مهدی تقی‌خانی دیگر قهرمان طلایی کشور بامداد دوشنبه 27 آذر ماه سال جاری در اردوی روسیه به این ورزشکاران می‌پیوندد.

نکونام ضمن تبریک جهت حضور محسن بهشتی‌راد و مهدی تقی‌خانی در بین یخ‌نوردان اعزامی کشور، برای این ورزشکاران آرزوی موفقیت‌های روزافزون و کسب سکوهای جهانی را از خداوند متعال خواستار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار