داود یاوری در گفتگو با تابناک:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: حادثه دیدگان برای دریافت تسهیلات بعد از تایید بنیاد مسکن پرونده،به بانک های عامل استان جهت دریافت تسهیلات معرفی خواهند شد.
کد خبر: ۵۳۵۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱ 09 December 2017
 داود یاوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود: در پی دستور اکید استاندار کرمانشاه و بند 4 مصوبه سیزدهمین کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان مسئولیت پیگیری نحوه واگذاری تسهیلات قرض الحسنه خرید لوازم خانگی بر عهده دبیر خانه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان گذاشته شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به حادثه اخیر و خسارات وارده ناشی از آن  یکی از  مصوبات  هیئت دولت ارایه مبلغ یکصد میلیون ریال تسهیلات خرید لوازم خانگی منزل به تعداد 15 هزار و 
500 خانوار حادثه دیده در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه بود که پس از شناسایی و تایید بنیاد مسکن پرونده، تشکیل شده وبمنظور جبران خسارت به بانک های عامل استان جهت دریافت تسهیلات معرفی خواهند شد .

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: این تسهیلات کمترین کمک به حادثه دیدگان است و ضرورت دارد دستگاه های اجرایی و بانکهای عامل از هر گونه تنگ نظری در تسریع و ارایه تسهیلات مذکور اجتناب نمایند و قوانین دست و پاگیر را همانطور که هیات دولت میخواهد و مورد تاکید استاندار نیز می باشد تا حد امکان نادیده بگیرند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار