معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:
تابناک: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه راه اندازی 3 خط بی.آر.تی در دستور کار است، اظهار داشت: شهروندان می توانند با استفاده از خطوط 1، 2 و 6 دورتادور شهر اصفهان سفر کنند و خط 3 نیز تبادلی با خط 1 ایجاد می نماید.
کد خبر: ۵۳۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴ 27 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا، علیرضا صلواتی با بیان این مطلب گفت: احداث 3 خط بی.آر.تی در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی با اشاره به راه اندازی خط 2 بی.آر.تی از میدان جمهوری به میدان آزادی افزود: خط 2 بی.آر.تی از میدان جمهوری آغاز و با عبور از خیابان های آیت الله کاشانی، پل فلزی، حکیم نظامی به میدان آزادی ختم می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: خط 2 بی.آر.تی در مسیر خط 34 اتوبوسرانی ایجاد می شود که در حال حاضر روزانه 70 هزار مسافر را جابه جا می کند.

صلواتی خاطرنشان کرد: خط 3 بی.آر.تی خط شرقی-غربی است که از پایانه ارغوانیه آغاز و با عبور از خیابان جی، میدان احمدآباد، خیابان ولی عصر، میدان امام علی(ع) به پایانه صمدیه ختم می شود.

وی به خط 6 بی.آر.تی اشاره کرد و اظهار داشت: خط 6 بی.آر.تی از میدان قدس آغاز و با عبور از خیابان ادیب، تقاطع 25 آبان، خیابان رباط به میدان جمهوری می رسد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: شهروندان می توانند با استفاده از خطوط 1، 2 و 6 دورتادور شهر اصفهان سفر کنند و خط 3 نیز تبادلی با خط 1 ایجاد می نماید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار