در پی حرکت شایسته علیرضا کریمی کشتی گیر تیم ملی ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و پایبندی به آرمان های بلند انقلاب اسلامی، امام جمعه شهرستان فردیس شامگاه چهارشنبه به همراه هیاتی به دیداراین پهلوان ارزشمند کشور در فردیس رفتند.
کد خبر: ۵۳۱۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 30 November 2017
به گزارش تابناک : امام جمعه شهرستان فردیس در این دیدار گفت: امام حسین (ع) فرمودند انسانها در زندگی به یک سری آرمانها و ارزش ها پایبند هستند و برای رسیدن به آرمانها فداکاری می کنند.
حجت الاسلام علی اکبر ایمانی افزود: علیرضا کریمی با به خاطر کشتی نگرفتن با حریف اسرائیلی خود از دور رقابت ها کنار رفت و اقدام او با ارزش است هرچند ممکن بود با حریف اسرائیلی کشتی می گرفت و برنده می شد که از نظر بین المللی برای کشور ایران افت داشت .
وی به بحث های سیاست خارجی اشاره کرد واظهار داشت: آن چیزی که برای ملت ایران مهم است شهدای زیادی تقدیم اعتقادات ،ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی شده است.
وی افزود: به پاس قدردانی از پهلوان علیرضا کریمی کشتی گیر فردیسی در نماز جمعه ابن هفته از وی تجلیل خواهد شد زیرا کاری که کریمی انجام داد در مسیر امام و شهداء بود.
علیرضا کریمی متولد 1373 و ساکن شهرستان فردیس است که افتخارات فراوانی برای این شهرستان به ارمغان آورده است.
دارای سه مدال آسیایی کشتی جوانان و نوجوانان ، یک مدال نقره جهانی ، یک مدال نقره و یک مدال برنز بین المللی، سه مدال کشوری نونهالان و نوجوانان، مقام سوم در مسابقات جام تختی و مدالهای زیادی در کشتی نونهالان و نوجوانان استانی است.
علیرضا کریمی کشتی گیر فردیسی در مسابقات آسیایی مقام قهرمانی وزن 86 کیلوگرم را کسب کند.
در جریان رقابت‌های وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد زیر 23 سال جهان که در لهستان در حال برگزاری است، علیرضا کریمی دارنده مدال برنز جهان در دور نخست مقابل حریفی از روسیه شکست خورد و با توجه به فینالیست شدن حریفش راهی مرحله شانس مجدد شد.
وی در نخستین مصاف خود در این مرحله باید به مصاف کشتی‌گیری از رژیم صهیونیستی می‌رفت که از این کار خودداری کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
کریمی در حالیکه شایستگی پیروزی مقابل حریف روس را داشت به این خاطر که در دور دوم به حریف اسرائیلی نخورد در حالیکه از حریف روس پیش بود در ثانیه‌های پایانی شکست خورد تا مقابل این حریف به روی تشک نرود اما با راه‌یابی کشتی گیر روس به فینال، کریمی باید در شانس مجدد با رژیم صهیونیستی مبارزه می‌کرد که با انصراف کریمی این مسابقه برگزار نشد.





منبع : ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار