استاندار قزوین خواستار شد
استاندار قزوین خواستار راه‌اندازی مترو هشتگرد به قزوین شد و گفت: باتوجه به اینکه مترو تهران تا هشتگرد رسیده است، می‌طلبد ادامه این مترو به قزوین هم انتقال یابد که باید تدابیر لازم برای اجرای عملیات زیرساختی آن اتخاذ شود.
کد خبر: ۵۳۱۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 30 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، عبدالمحمد زاهدی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قزوین که با حضور علی امینی معاون برنامه‌ریزی و مدیریت وزیر راه و شهرسازی و مسؤولان استانی در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، خواستار راه‌اندازی مترو هشتگرد به قزوین شد و اظهار داشت: باتوجه به اینکه مترو تهران تا هشتگرد رسیده است، می‌طلبد ادامه این مترو به قزوین هم انتقال یابد که باید تدابیر لازم برای اجرای عملیات زیرساختی آن اتخاذ شود.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی مترو هشتگرد به قزوین هم از بار ترافیکی کم شده و همچنین از میزان آلودگی هوا کاسته می‌شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه استان قزوین شاهراه ارتباطی بوده و تردد بسیاری از شمال به شمال غرب کشور صورت می‌گیرد، مطرح کرد: در صورت راه اندازی این مترو، ترددها سهل‌الوصول‌تر شده و ضمن جلوگیری از مهاجرت‌ها به پایتخت، سوانح جاده‌ای هم کاهش می‌یابد.

زاهدی یادآور شد: در صورت فراهم شدن زیرساخت‌های مترو هشتگرد به قزوین، تردد از قزوین_ کرج_ تهران و بالعکس کاهش می‌یابد که می‌طلبد مسؤولان در این زمینه تدابیر لازم را اتخاذ و راهکارهای مناسب برای تسریع در انجام این مترو را فراهم کنند.

این مسؤول با بیان اینکه استان قزوین دارای ظرفیت‌های قابل توجهی در تمام بخش‌ها است، تصریح کرد: راه‌اندازی این مترو می‌تواند نقش مهمی در توسعه اقتصاد استان داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار