فیلم های کوتاه هنرمندان استان فارس در سینماهای شیراز اکران می شود
کد خبر: ۵۳۰۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ 28 November 2017
تابناک فارس به نقل از تسنیم: محمد کرم‌اللهی بیان داشت: اگر هنرمند مقدار نبیند رفته رفته منزوی می‌شود و این انزوا علت محروم شدن جامعه از او می‌شود، محروم شدن جامعه از هنرمند به مفهومی محروم شدن از نیروی مولد فرهنگ‌ساز هست. 

 رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس با اشاره به لزوم همبستگی هنرمندان استان بیان کرد: هم‌گرایی بین هنرمندان فیلمساز استان یک لزوم هست و هرکس در موقعیت خود بایستی به این لزوم دقت کرده و همدیگر را تقویت کنند.

 

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس با اشاره به وضع سینماها بیان کرد: از پیشرفت سالن‌های ارائه و ساخت سالن‌های تازه استقبال می‌کنیم ولی نمی‌توان با چهار صندلی و یک زیرزمین سینما ساخت، سینما استانداردهای خاص خود را دارد و این سالن‌های زیرزمینی قدرت فرهنگ‌سازی ندارد. 

رئیس حوزه هنری استان فارس بیان کرد: یکی از مهم‌ترین مورد های که ضروری هست موردنظر گرفته گردد جریان‌سازی در عرصه هنر هست.  

 کرم‌اللهی اظهار داشت: شناسایی هنرمندان فارس من جمله مورد های هست که ضروری هست در فرمان کار قرار بگیرد تا بتوان برای هنرمندان همه منطقه های استان برنامه‌ریزی کرد علاوه بر آن اکران فیلم‌های کوتاه هنرمندان فارس در یکی از سینماهای شیراز انجام می‌شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار