جاذبه های آتشگاه نباید غیر سالم باشد
در ماه های اخیر و با گرم تر شدن هوا، بسیاری از خانواده ها از عرضه قلیان در این مراکز انتقاد داشته و به نظر می رسد که مسئولان طرحی ضربتی برای برخورد با این واحدهای متخلف در دستور کار دارند.
کد خبر: ۵۳۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱ 25 June 2015
به گزارش تابناک – البرز: روستای تفریحی و گردشگری آتشگاه از توابع کرج، یکی از مناطق گردشگری شاخص استان البرز است.
این روستا به دلیل آب و هوای مناسبی که دارد، سالانه هزاران گردشگر را جذب کرده و برخی از واحدهای صنفی از جمله سفره خانه ها و رستوران ها در این روستا اقدام به خدمت رسانی به توریست ها می کنند.
اما متاسفانه برخی از این واحدها در کنار عرضه مواد غذایی، قلیان نیز عرضه می کنند که آسیب جدی به سلامت شهروندان وارد کرده و چهره این منطقه توریستی را نیز خدشه دار می کند.
در ماه های اخیر و با گرم تر شدن هوا، بسیاری از خانواده از عرضه قلیان در این مراکز انتقاد داشته و به نظر می رسد که مسئولان طرحی ضربتی برای برخورد با این واحدهای متخلف در دستور کار قرار داده اند.
بر اساس گزارش های رسیده، موضوع فوق در کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات مطرح شده و طرحی نیز در این زمینه مصوب شده است.
در این رابطه مسئول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی البرز به خبرنگار تابناک البرز گفت: در کمیسیون فوق بحث های مفصلی درباره ضرورت نظارت بهداشت بر اینگونه واحدها مطرح شد.
یزدان جعفرصالحی افزود: موضوع دیگر مربوط به مبارزه با استعمال دخانیات و به ویژه قلیان در مراکز عمومی بود و مقرر شد که طی طرحی ضربتی در هفته آینده، قلیان از تمام واحدهای صنفی مستقر در جاده گردشگری آتشگاه جمع آوری شود.
وی در پایان گفت: البته برای رسیدن به هدف باید دستگاه های دیگر نیز به وظائف خود عمل کنند و امیدواریم با همکاری و تعامل بتوانیم، قلیان را از جاده آتشگاه به طور کامل حذف کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار