شهردار محمدشهر خبر انتصاب کارمندان شهرداری کرج در شهرداری محمدشهر را که توسط یک کانال تلگرامی منتشر شده بود، کذب و جوسازی برخی از افراد مغرض برشمرد و این رویه را در شهرداری محمدشهر به شدت تکذیب کرد.
کد خبر: ۵۳۰۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 27 November 2017
به گزارش تابناک : سعید صفری در همین ارتباط توضیح داد: آن خبرِ کذب با این دید وارد ماجرا شده است که ما قرار است اکیپ و اتوبوسی از کارمندان را به محمدشهر منتقل بکنیم، اما بایستی توجه داشت که واقعیت موضوع با این نوع تفاسیر و قضاوت های مغرضانه کاملا متفاوت است.

سکاندار مدیریت شهری محمدشهر افزود: آنچه محرز و مسلم است بنده در شهرداری محمدشهر تا به اکنون ۱۲ یا ۱۳ مورد انتصاب انجام داده است (در حد معاونین و مسئولین قسمتها) و تا این لحظه تنها یک نفر از شهرداری کرج مأمور به انجام کار در شهرداری محمدشهر شده است.

صفری ادامه داد: آنچه که در قسمت اول آن مطلب غیرمستند عنوان می شود که ۳ مورد ابلاغ در جهت  انتصاب کارمندان از کرج صادره شده است کذب و دروغ است؛ و مجددا اعلام می کنم که در این رابطه تنها یک انتصاب صورت پذیرفته است. در نتیجه وقتی در قسمت دوم نیز اعلام می کنند که ۵ نفر نیز در راهند طبعا دروغ و بی اساس است.

شهردار محمدشهر ضمن بیان این مطلب که «اعتقادم بر استفاده از ظرفیت نیروهای بومی محمدشهر است»  اضافه کرد: این در حالی است که خیلی از مدیران در سطح کلان هم به بنده مشاورت دادند که از کرج نیرو وارد کنیم ولی اعتقاد و اساس مذاکراتم با اعضای محترم شورا در زمان انتخابم نیز بر پایه استفاده از نیروهای بومی و ظرفیت موجود شهرداری بوده است و این مهم برای بنده در اولویت قرار داشته و دارد.

این مسئول ادامه داد: اگر در جایی هم من موفق نشدم که نفر مورد نظرم را پیدا کنم قطعا من باید این اختیار را داشته باشم که بتوانم از ظرفیت شهرهای همجوار نیز استفاده بکنم زیرا که اگر خواهان توسعه و پیشرفت شهر هستیم باید مدیریتِ نیروی انسانی را نیز به طریقی اکمل و کارشناسی شده و با «رویکردی شایسته سالار» منطبق کنیم.

شهردار محمدشهر در پایان تصریح کرد: بنده خیلی خوب می دانم که منبع انتشار این تفاسیر پوچ از واقعیت کجاست؛ اما باید بدانند که بنده با هر حرکت پوچى به آنان باج نخواهم داد و بر سرعهد و قرارم باخدا، شهدا و مردم شریف محمدشهر و شوراى شهر در جهت تلاش بر خدمت صادقانه و بى منت هستم و از هرگونه جوسازى هم هراسى ندارم.





منبع : محمدشهر سلام 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار