حکایت اصلاح ابرو و کوری چشم
حال معلوم نیست چگونه زمانی که مسیر مناسب جایگزین انتخاب و اعلام نشده، می توان یک راه روستایی را با چندین خانوار مسدود کرد؟
کد خبر: ۵۳۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷ 25 June 2015
به گزارش تابناک – البرز: پایگاه اطلاع رسانی رسمی استانداری البرز به نقل از مدیر کل دفتر فنی استانداری البرز خبری عجیب منتشر کرده است.
در این مطلب به نقل از ابوالفضل فانی آمده از مسدود شدن جاده نوجان به آتشگاه با هدف تسریع در عملیات احداث این جاده خبر داده شده است.
وی مدعی شده که طرح مسدود کردن جاده نوجان به آتشگاه به مدت چهار ماه از جمله مصوبات شورای ترافیک استان البرز است.
این مسئول می گوید: با توجه به اینکه عملیات احداث این جاده در مراحل ابتدایی است و تردد وسایل نقلیه مشکلاتی را در سرعت اجرای عملیات ایجاد می‌کند، به درخواست اداره‌ کل راه و شهرسازی استان و هماهنگی با پلیس راه، این جاده به مدت چهار ماه مسدود می‌شود، به همین منظور شهرداری کرج مکلف است مطالعات برای مسیر جایگزین را با مشاور آغاز کند.
فانی یادآور شد: اداره‌کل راه و شهرسازی باید تا 10 روز آینده به مردم اطلاع‌رسانی کند تا مشکلی پیش نیاید.
حال معلوم نیست چگونه زمانی که مسیر مناسب جایگزین انتخاب و اعلام نشده، می توان یک راه روستایی را با چندین خانوار مسدود کرد؟
خبرنگار تابناک تلاش کرد با مدیر کل دفتر فنی استانداری البرز تماس بگرفته و از وی توضیح بخواهد، اما این مسئول حاضر به گفتگو نشد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
با سلام آقای مدیر کل به تازگی از استان هرمزگان با هماهنگی معاون استاندار البرز به خاطر نبود مهندس، متخصص و قحط الرجال بودن در البرز به این استان تشریف آوردن و نتیجه همین است. خبر از مسدود شدن جاده ای می دهند که بعید می دانیم حتی یک بار عکس این جاده را هم دیده باشد.
کارشناس ارشد سیاسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
حضور افراد غیر بومی همین مشکلات را برای استان البرز به همراه دارد.
از تابناک تقاضا داریم تحقیق کند و ببیند که این فرد از کجا و چه زمانی به البرز آمده است.
کوهسار کرج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
متاسفانه اکثر مسئولان غیر بومی هستند و هیچ شناختی از البرز ندارند. از آنها بپرسید اصلا آتشگاه کجاست؟ در کجای این استان قرار دارد؟ آنها فقط از کرج ، میدان شهدا و مرکز شهر را بلدند ولاغیر. چه خوش شانس بودیم ما که البرز کوچکترین استان ایران است اگر جای سیستان و بلوچستان ، کرمان و ... بودیم چه؟!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار