مسوول كميته جوانان و استعداديابي هیأت‌‌ فوتبال استان قم خبر داد
مسوول كميته جوانان و استعداديابي هیأت‌‌ فوتبال استان قم گفت: ديدارهاي مرحله نهايي مسابقات ليگ فوتبال نونهالان از اين هفته در قم آغاز مي‌شود.
کد خبر: ۵۲۵۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۴ 16 November 2017
به گزارش تابناک قم، مهدی عمویی اظهار کرد: در مرحله مقدماتی رقابت‌های فصل 1396 لیگ فوتبال نونهالان زیر 14 سال باشگاه‌های قم شاهد بازی‌های زیبا و جذابی بین تیم‌های شرکت کننده بودیم و قطعا مسابقات نهایی جذاب‌تر خواهد بود.

وی ادامه داد: از جمع تیم‌هایی که در مرحله مقدماتی لیگ فوتبال نونهالان قم حضور داشتند، 6 تیم سیاه‌جامگان، عقاب، فراز، شاهین، پیام و سهیل موفق به کسب مجوز حضور در مرحله پایانی شده‌اند و قهرمان این دوره از مسابقات را این تیم‌ها تعیین خواهند کرد.

مسوول کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت‌‌ فوتبال استان قم افزود: بازی‌های مرحله نهایی از روز پنجشنبه 25 آبان ماه در قم آغاز می‌شود و طبق برنامه سه بازی حساس در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم با حضور علاقمندان به فوتبال به انجام می‌رسد.

وی اضافه کرد: روز پنجشنبه نخستین مسابقه بین تیم‌های سیاه‌جامگان و عقاب به انجام می‌رسد و کمیته داوران هیأت‌‌ فوتبال قم برای این دیدار داوودآبادی، معیری، کلانتر و چوپانی را به عنوان اعضای تیم داوری معرفی کرده است و دومین بازی بین تیم‌های فوتبال فراز و پیام برگزار می‌شود.

عمویی عنوان کرد: در دیدار تیم‌های فراز و پیام امیرحسین صادقی به همراه چوپانی، بهلولی و معیری بازی را قضاوت می‌کنند، ضمن اینکه سومین بازی بین تیم‌های شاهین و سهیل با قضاوت نصراللهی، بابایی، قلی‌زاده و بهلولی در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه فوتبال قم آینده بسیار خوبی دارد، تصریح کرد: امسال همکاری بسیار خوبی بین کمیته‌های زیر مجموعه هیأت‌‌ فوتبال استان قم وجود داشت و حمایت‌ها و همیاری این عزیزان بابت برای برگزاری مطلوب مسابقات لیگ‌های پایه فوتبال باشگاه‌های قم جای تقدیر دارد و امیدوارم به زودی استعدادهای فوتبال قم را در سطوح بالاتر ببینیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار