استاندار البرز گفت: بنا را بر این نهاده ایم که فراتر از سقف تعیین شده با رویکرد اشتغالزایی جزو استانهای برتر در کشور باشیم.
کد خبر: ۵۲۲۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵ 11 November 2017
به گزارش تابناک : "دکترمحمدعلی نجفی"عصر شنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که در سالن شهدای دولت برگزار شد. ارزیابی نحوه واگذاری پروژه های نیمه تمام استان، محور نخست این نشست را به خود اختصاص می داد.
دکتر نجفی در رابطه با روند واگذاری طرح ها، مر قانون را اصل اساسی دانست و گفت: در واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی ضمن اینکه باید قوانین اجرا شود و نهایت استفاده بهینه از ظرفیت بخش خصوصی صورت می گیرد، صرفه طرح ها هم باید به مردم و استان بازگردد.
وی بیان کرد: وزارت ارتباطات معین استان البرز در بحث تصمیمات اقتصاد مقاومتی است و باید سفرهای وزیر ارتباطات برای تصمیم گیری های کلان این استان در دستور کار قرار گیرد.
وی بیان کرد: اجرای پروژه ها تعریف دارد و در این باید به ایجاد شغل منتهی شود.
دکتر نجفی گفت: نظر ما این است که البرز در واگذاری تسهیلات بانکی سالجاری جزو استانهای برتر در کشور قرار گیرد.
روند تامین منابع آبی برای گلخانه هایی که اشتغالزایی دارند از دیگر موارد طرح شده بشمار می رفت.
رسیدگی به مصوبه حل مشکل حفاری جاده نوجان آتشگاه، تامین مخزن آب فردیس و بررسی نقطه نظراتی از اعضای کارگروه های گفتمان سازی نیز بخش دیگری از مصوبات این نشست را به خود اختصاص می داد.
روند تغییر کاربری و بازچرخانی از منابع آبی نیز در ادامه مورد بررسی قرار گرفت.
بحث بهینه سازی بزرگراه های استان، اجرای طرح گاز رسانی به 15 روستای استان از دیگر محورهای طرح شده در این نشست بود.
همچنین مطرح شد که سالجاری 106 پروژه تملک دارایی آماده واگذاری احصا شده و باید تمهیداتی اندیشیده شود تا سریع تر واگذار شود.
آب منطقه ای، آبفا، جهادکشاورزی از جمله دستگاه هایی بودند که برای واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی نقطه نظرات لازم را از منظر تخصصی مطرح کردند.






منبع : خبرآنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار