مدیر کل ورزش و جوانان البرز گفت: با هدف خدمات رسانی بیشتر در حوزه ورزش، اداره ورزش و جوانان شهرستان کرج به 2 منطقه شرق و غرب تقسیم بندی شد.
کد خبر: ۵۲۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶ 06 November 2017
به گزارش تابناک : امیرغفرانی روز دوشنبه افزود: با توجه به جمعیت، گستردگی مناطق شهرداری و وجود 5 شهر اقماری کمالشهر،،آسارا، گرمدره، محمد شهر و ماهدشت، سازمان اداری و استخدامی کشور با تقسیم اداره ورزش و جوانان کرج به 2 منطقه شرق و غرب در حوزه ورزش به عنوان اولین کلانشهر کشور موافقت کرد.
وی اضافه کرد: رسیدگی بیشتر به شهرهای اقماری، ارائه خدمات بهتر، کنترل و نظارت بیشتر بر اماکن خصوصی و توسعه بیشتر این اماکن، کاهش ترافیک افزایش هیات های ورزشی به منظور رسیدگی بهتر و پوشش بیشتر ورزشکاران، توسعه ورزش همگانی و تقویت رشته های قهرمانی در دو حوزه از جمله اهداف تقسیم اداره ورزش شهرستان کرج به 2 حوزه شرق و غرب بوده است.
غفرانی گفت: توسعه زیر ساخت های ورزشی، ارتقای سطح ورزش، قهرمان پروری و فراهم کردن رقابت سالم و بیشتر بین 2 منطقه با هدف رشد هر چه بیشتر ورزش از دیگر اهداف اجرای این طرح بوده است.
وی با اشاره به راه اندازی دفاتر نمایندگی در شهرهای اقماری کرج خاطر نشان کرد: 
غفرانی گفت: پس از گذشت 6 سال موفق شدیم تا نمایندگی شهر فردیس را با هدف خدمات رسانی بیشتر راه اندازی کنیم و بنا داریم تا این نمایندگی را در سایر شهرهای اقماری شهرستان کرج با این هدف که کار ورزش ابتر نماند راه اندازی شود.






منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار