رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رودهن و پردیس از برگزاری نشست و هم‌اندیشی و آسیب‌شناسی به جهت هماهنگی و تعامل عملیات راهداری زمستان بین استان‌های تهران و مازندران خبر داد.
کد خبر: ۵۲۰۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴ 05 November 2017
محمدرضا زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس استان تهران اظهار کرد: با توجه به اقلیم و موقعیت جغرافیایی راه‌های زیر مسؤولیت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رودهن با عنایت به شرایط خاص محور موصلاتی هراز و هم‌مرز بودن با استان مازندران، ضمن برگزاری نشستی با حضور معاونت‌های راهداری استان تهران و مازندران، فرماندهان پلیس راه مربوطه و جمعی از مسؤولان راهداری ذی‌ربط ستادی و شهرستانی به جهت تعامل و هماهنگی بین استانی مورد هم‌اندیشی و آسیب‌شناسی قرار گرفت.
 
وی افزود: این نشست در راستای ارتقای سطح ایمنی محورهای مواصلاتی تهران - مازندران (هراز و فیروزکوه) و رفع معضلات و مشکلات موجود در بارش‌های نزولات آسمانی با توجه به کوهستانی بودن و شرایط خاص آن مورد بررسی و چاره‌اندیشی قرار گرفت.
 
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رودهن و پردیس گفت: در این نشست، مسائل مرتبط با هماهنگی بین دو استان در جهت تعامل بیشتر مطرح و تمهیداتی در جهت خدمات کارآمد ارائه شد.
 
زمانی اضافه کرد: به یاری خداوند و با هماهنگی تمامی عوامل پلیس‌ راه و راهداری عملیات راهداری زمستانی با موفقیت و بدون بروز هیچ‌گونه حوادث ناگواری انجام خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار