خلیل حیدری در گفتگو با تابناک:
مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت:گمرک بازارچه مرزی سومار در صادرات خروجی به کشورعراق رتبه نخست را در بین گمرکات استان کرمانشاه در ۷ ماهه سالجاری به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۵۱۷۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ 31 October 2017
خلیل حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:از مجموع یک میلیارد و ۹ میلیون و ۷۳۸  هزار و ۷۶۰  دلار کالا در ۷ ماهه سال جاری،   ۴۰۰ میلیون و ۲۹۸ هزارو ۸۱۵  دلار آن با وزن ۵۱۹ هزار و ۶۲۹ تن از طریق گمرک بازارچه مرزی سومار به خارج از کشور صادر شده است .

وی خاطر نشان کرد:با توجه به آمار ارایه شده میزان صادرات در گمرک بازارچه مرزی سومار نسبت به مدت مشابه سال گذشته از حیث ارزش ۱۹۴ درصد و از لحاظ وزنی ۱۴۷ درصد رشد داشته است.

 مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه تصریح کرد:در ۷ ماهه سال جاری یک میلیارد و ۹ میلیون و ۷۳۸  هزار و ۷۶۰  دلار کالا به وزن دو میلیون و ۵۱۵ هزار و ۹۳۴ تن از طریق مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شدکه این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش رشد ۲ درصدی داشته است.

حیدری اظهار داشت: در این مدت  صادرات خروجی از گمرک پرویزخان ۳۹۲ میلیون و ۲۵۲ هزار و ۱۲۹ دلار به وزن یک میلیون و ۷۷ هزار و ۴۵۱ تن است که از این لحاظ در جایگاه دوم در بین گمرکات استان قرار دارد.

وی ابراز داشت:صادرات خروجی از گمرک بازارچه مرزی شیخ صله نیز ۱۳۶  میلیون و ۸۳ هزار و ۷۰۲ دلار کالا به وزن  ۴۷۴ هزار و ۳۵۵ تن است که این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش  ۶۲  درصد افزایش داشته است.

به گفته این مسئول: در ۷ ماهه  سال جاری میزان صادرات خروجی از گمرک خسروی ۵۱ میلیون و ۹۲۲هزار و ۱۶۵ دلار به وزن ۲۲۲هزارو ۸۹۶ تن است.

حیدری ادامه داد در ۷ ماهه  سال جاری گمرک بازارچه مرزی شوشمی با صادرات خروجی ۲۸ میلیون و ۸۷۷ هزارو ۹۰۷ دلار کالا به وزن ۲۲۳ هزارو ۱۷۲  تن به خارج از کشور، از لحاظ ارزش ۱۱۶  درصد و از حیث وزن نیز ۵۷ درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیرکل گمرکات کرمانشاه عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را کاشی و سرامیک، لوازم خانه داری و پاکیزگی، کولرهای آبی ، ظروف ملامین، جوال وکیسه برای بسته بندی کالا 
از نوارپلی اتیلن، کیسه نایلونی، سیمان، عنوان کرد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار