رئیس شورای شهرشهرضا اعلام کرد:
تابناک: رئیس شورای اسلامی شهر شهرضا گفت: در جلسه روز دوشنبه شورای اسلامی شهرضا، بررسی سوابق و برنامه گزینه‌های پیشنهادی برای سمت شهرداری شهرضا در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۵۱۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶ 23 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، عبدالله سهرابی روز دوشنبه با اشاره به استعفای محمد هویدا شهردار سابق شهرضا و موافقت اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر با استعفای وی اظهار کرد: عصر دوشنبه بررسی گزینه‌های مطلوب برای حضور در رأس مدیریت شهری در دستور کار اعضای این شورا قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام بررسی‌های لازم و مذاکره با گزینه‌های پیشنهادی در نقاط مختلف کشور، در نهایت مجموعه اعضای شورای اسلامی شهر بر بررسی صلاحیت چهار نفر از گزینه‌های پیشنهادی متمرکز شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرضا با اشاره به اینکه شهردار جدید باید از مجموعه توانمندی‌های مدیریتی برخوردار باشد، بیان داشت: ویژگی‌هایی چون برخورداری از سابقه فعالیت در رأس مدیریت شهری شهرضا، سوابق علمی و اجرایی درخشان در حوزه شهرسازی و معماری شهری و سابقه فعالیت در سطح شهرداری‌های مختلف کشور از مهم‌ترین دلایل انتخاب گزینه‌های نهایی برای تصدی سمت شهرداری شهرضا به شمار می‌رود.

وی بیان داشت: از مجموعه چهار گزینه نهایی برای تصدی سمت شهرداری شهرضا، سه نفر در حال حاضر در سطح شهرداری‌های سایر نقاط کشور مشغول فعالیت هستند و انتظار می‌رود در آینده نزدیک فرآیند بررسی صلاحیت این افراد به اتمام برسد.

سهرابی در پایان سخنان خود با بیان اینکه مجموعه اعضای شورای اسلامی شهر شهرضا باید به رویکرد اکثریت در خصوص انتخاب شهردار جدید تمکین کنند، بیان داشت: بر همین اساس باید از تمامی ظرفیت‌های موجود برای رشد و تعالی همه جانبه شهر و اتمام طرح‌های نیمه تمام به شکل مطلوب استفاده شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Kuwait
|
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
با آقای حبیب الله اسماعیلی مذاکره شده ولی ایشان نپذیرفته.شهرداز سابق منظریه
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
جای تاسف است شهری که به نام شهر نخبگان وفرزانگان ازان دممیزنیم شهردارش وارداتی وغیر بومی باشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار