رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: با کشف بقایای جسدی مجهول الهویه در یکی از قنات های شهرستان بوئین زهرا راز قتل 37 سال گذشته در این شهرستان برملا شد.
کد خبر: ۵۱۶۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹ 30 October 2017
 سرهنگ " آرش مرادی " در گفت و گو با تابناک قزوین در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی و ماموران پلیس آگاهی شهرستان بوئین زهرا پس از اظهارات مرد کشاورز مبنی بر مشاهده استخوان انسان حین لایه روبی و احیای چاه قنات قدیمی در اراضی کشاورزی بلافاصله جهت بررسی موضوع در محل کشف جسد حاضر شدند.
این مقام مسئول ادامه داد: با حضور ماموران و مقام قضایی در محل ، بقایای جسد جمع آوری و پرونده اولیه در این زمینه تشکیل شد.
رئیس پلیس آگاهی استان افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از تشکیل پرونده تلاش خود را جهت شناسایی جسد مجهول الهویه آغاز و در تحقیقات اولیه از افراد قدیمی روستای محل کشف جسد ، سر نخ های از مفقودی خانمی متاهل و 32 ساله در سال 1359 بدست می آید .
سرهنگ مرادی اضافه کرد: کارآگاهان پس از پیدا کردن سر نخ هایی از جسد کشف شده و اظهارات اهالی روستا مبنی براینکه دو نفر ، فردی را حین جابجایی جسد توسط همسرش و انتقال به سمت قنات دیده اند و اینکه همسر جسد پیدا شده در آن زمان به اتهام قتل همسرش و پنهان کردن وی به چند سال حبس محکوم شده بود ظن پلیس را مبنی بر قتل زن به دست شوهرش بیشتر می کند.
وی یاد آور شد: پس از مفقودی خانم 32 ساله درسال 1359 و راهنمایی و همکاری شاهدان مبنی بر قتل وی توسط همسر و رها کردن جسد در قنات تلاش غواصان جهت جستجوی جسد به علت زیاد بودن آب نیز بی نتیجه می ماند .
رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد : در سال 59 همسر خانم مفقود شده به اتهام قتل همسرش با صدور حکم دادگاه روانه زندان و پس از تحمل چندین سال حبس از زندان آزاد و در سال 1380 فوت می کند.
سرهنگ مرادی عنوان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیس مشخص شد که جسد کشف شده، مربوط به خانم 32 ساله ای است که در سال 59 توسط همسرش به قتل رسیده و در چاه قنات مفقود که بقایای این جسد جهت کفن و دفن تحویل خانواده اش شد.
وی علت و انگیزه قتل را وجود اختلاف بر سر ملک کشاورزی اعلام و عنوان کرد: با تلاش ماموران پلیس آگاهی پس از 37 سال راز مفقودی زن 32ساله با کشف قتل او به دست همسرش بر ملا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار