فرماندار البرز:
فرماندار شهرستان البرز گفت: با وجود بزرگترین شهر صنعتی در شهرستان البرز و ایجاد زیرساختهای لازم شرایط خوبی برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی در این منطقه ایجاد شده است.
کد خبر: ۵۱۵۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹ 28 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، رضا عسگری روز پنجشنبه در مراسم کلنگ زنی نیروگاه ۴ مگاواتی مقیاس کوچک در شهرخاکعلی اظهارداشت: با استقرار اولین شهر صنعتی کشور در شهرستان البرز و استقرار صدها واحد تولیدی و صنعتی ظرفیت های بسیار خوبی در این منطقه وجود دارد که می تواند برای هر سرمایه گذار ایرانی و خارجی جذاب باشد.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی که توسعه شتابان کشورها و شهرها را شاهدیم اگر ما هم از فرصت بخوبی استفاده نکنیم از قطار توسعه بازخواهیم ماند و این فرصتها دیگر تکرار نخواهد شد.

عسگری تصریح کرد: در جنوب شهرستان البرز فرصتهای سرمایه گذاری خوبی وجود دارد که می تواند در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد تا به تولید مشغول شوند و زمینه ایجاد اشتغال پایدار را نیز مهیا کنند.

فرماندار شهرستان البرز بیان کرد: برای معرفی ظرفیت های رسمایه گذاری در این شهرستان آمادگی داریم و با همکاری مناسب شرایط را برای تولید و سرمایه گذاری هموار می کنیم.

وی اظهارامیدواری کرد شرکت های ترکیه ای با وجود مشترکات فرهنگی، دینی و اقتصادی با ایران بتوانند در استان قزوین طرح های بیشتری را در حوزه اقتصادی عملیاتی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار