تابناک گزارش می دهد؛
تعدادی چراغ جهت هر چه زیباتر ساختن فضای شهری دهدشت در بلوار سپاه نصب شده است که بعد از گذشت مدت زمانی هنوز از این چراغ ها در شب استفاده نشده است.
کد خبر: ۵۱۵۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸ 27 October 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، کهگیلویه و بویراحمد سرزمینی نسبتاً مرتفع و کوهستانی دارای طبیعتی بکر و زیبا که به هشت شهرستان و ۱۶ بخش تقسیم شده‌است.
دهدشت یکی از شهرهای این استان است که در قسمت گرمسیری واقع شده‌است و تابستان‌هایی گرم و زمستان‌هایی معتدل دارد. 
قدمت بافت تاریخی دهدشت معروف به «شهر قدیم دهدشت» (بلاد شاپور) به‌دوران ساسانی می‌رسد.
روشنایی در خیابان های این شهر تاریخی و قدمتی یکی از ضروریات اساسی در زندگی شهروندی است که باید دستگاه های مسئول به خصوص شهرداری ها نسبت به نصب تیر چراغ برق و راه اندازی سیستم روشنایی در خیابان های اصلی شهر همت بگمارند.
در این میان تعدادی چراغ  جهت هر چه زیباتر ساختن فضای شهری دهدشت در محدوده میدان مرکزی و بلوار سپاه نصب شده است که بعد از گذشت مدت زمان زیادی از نصب آنها اما هنوز از این چراغ ها در شب استفاده نشده است.

چراغ هایی از جنس ماکت و تاریکی میدان مرکزی / وقتی چراغ های نصب شده در دهدشت روشن نمی شود + تصاویر
 
میدان مرکزی شهر دهدشت نیز به هنگام غروب و اوایل شب کاملأ تاریک است و هیچگونه روشنایی ندارد.
بالاخره تنها میدان مرکزی این شهر است و کاملأ فاقد روشنایی است،هرچند که بیشتر میدان های شهر نیز فاقد امکانات روشنایی هستند.
 لازم است که مسئولان در خصوص گلایه شهروندان نسبت به عدم روشنایی در میدان مرکزی شهر،بلوار جدید خیابان شهید نورالدینی،محدوده جلوی در بیمارستان امام خمینی و حتی ابتدای بلوار سپاه تا جلوی اورژانس علیرغم وجود چراغ های نصب شده پاسخ دهند.
 
چراغ هایی از جنس ماکت و تاریکی میدان مرکزی / وقتی چراغ های نصب شده در دهدشت روشن نمی شود + تصاویر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار