بعد از نوسازی و بازسازی
استخر سر پوشیده دانشگاه تبریز در فضای به وسعت بیش از هزار و 200 متر مکعب بعد از نوسازی و بازسازی اساسی با حضور جمعی از مدیران، اساتید و کارکنان این دانشگاه افتتاح شد.
کد خبر: ۵۱۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ 24 October 2017
به گزارش تابناک تبریز، مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز در حاشیه بهره برداری از این پروژه این باره گفت: مجموعه بزرگ ژیمنازیوم از جمله استخر، با امکانات مختلف در سال 1372 راه اندازی شده که تا به امروز هیچ گونه تعمیرات اساسی در آن صورت نگرفته بود و با توجه به ایجاد زیرساخت ها و امکانات جدید همچون و همچنین استانداردهای جدید، بهداشتی و ایمنی باز سازی و نوسازی آن ضروری بود.

سعید اهری زاد در ادامه با تاکید بر اینکه مطالعات فنی و نوسازی و بازسازی آن از سوی مدیریت امور فنی دانشگاه صورت گرفته است، افزود: کاشی کاری به وسعت 1500 متر مربع، مقاوم سازی استخر، دوجداره کردن پنجرها، رنگ کاری کلیه سطوح، تعویض کلیه لوله های تاسیساتی از جمله گرمایشی و سرمایشی، هواسازی، تعویض فن های تهویه و نصب فن های قدرتمند سانتریفوژ، نورپردازی، اصلاح پروژکتورها، بندکشی، کف سابی و ... از جمله اقدامات صورت گرفته برای تجهیز، نوسازی و بازسازی استخر دانشگاه است.

به گفته وی، تربیت بدنی دانشگاه تبریز  در سال 1336 با هدف توسعه و گسترش کلان ورزش در میان اقشار دانشگاهیان بوجود آمده و در حال حاضر نیز با داشتن مجموعه ژیمنازیوم، استادیوم و سالن های چند منظوره به عنوان یکی از دانشگاه های پیشتاز در حوزه توسعه ورزش همگانی و قهرمانی است.

مدیر امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه تبریز نیز با بیان اینکه برای تجهیز و نوسازی این استخر 600 میلیون تومان هزینه شده است، گفت: استخر سرپوشیده دانشگاه تبریز در فضایی به وسعت بیش از هزار و 200 متر مکعب نوسازی و بازسازی شده و در کنار این نوسازی و بازسازی، استخر کودک هم به وسعت30 متر مکعب ایجاد شده است.

یوسف حسین زاده با اشاره به ویژه های مهم استخر کودک افزود: طراحی زیبا، نورپردازی داخل آب و استفاده از آب سیرکوله که به صورت یکنواخت با آب استخر اصلی است و از ویژگی این استخر استفاده از سیستم سیرکوله آب هم دما با استخر اصلی است.

وی ایجاد نور پردازی داخل سالن استخر و همچنین نورپردازی درون آب و ... را از دیگر اقدمات صورت گرفته بر زیبا سازی این پروژه برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :