همزمان با ایام اربعین انجام می‌شود؛
مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) از فعالیت ۳ تیم مستندساز در تهیه برنامه‌های تلویزیونی از فعالیت‌های موکب حرم حضرت معصومه(س) خبر داد.
کد خبر: ۵۱۳۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۳ 24 October 2017
به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام جواد بهشتی‌پور در نشست خبری که در سالن حضرت خدیجه(س) صحن فاطمی آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های رسانه‌ای موکب حرم حضرت معصومه(س) در ایام راهپیمایی اربعین، اظهار کرد: ستاد رسانه‌ای به منظور تهیه و انتشار برنامه‌هایی تلویزیونی در این ایام در محل موکب مستقر می‌شوند.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) از نصب و راه اندازی دستگاه اس ان جی امور استان‌ها در محل موکب حرم حضرت معصومه(س) خبر داد و افزود: حضور زائران در موکب حرم حضرت معصومه(س) از شبکه‌های مختلف سراسری و به شکل ویژه از شبکه شما پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: تیم تهیه کننه برنامه‌های تلویزیونی مقیم در محل موکب مستقرمی شوند و برنامه‌های ویژه از طریق شبکه‌های امید، جام جم، شبکه شما و سایر شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد.

حجت الاسلام بهشتی‌پور از تأکید بیشتر بر پخش رسانه‌ای برنامه‌های موکب به نسبت سال گذشته یاد کرد و افزود: رادیو معارف، رادیو محرم، رادیو اربعین و سایر شبکه‌های رادیویی استانی و ملی توسط تیم ۸ نفره رادیو معارف مستقر در موکب نیز تغذیه خواهند شد.

اسکان خبرنگاران و عکاسان در محل موکب

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در رابطه با تهیه محتوای خبری نیز تأکید کرد: علاوه بر تیم خبری استان مقدس که در محل موکب مستقر هستند آمادگی برای اسکان خبرنگاران و عکاسان در محل موکب نیز فراهم شده است.

وی از حل مشکلات سال گذشته ارتباطات اینترنتی هم خبر داد و گفت: اینترنت برای انتقال محتوای خبری و تصویری خبرنگاران و عکاسان خریداری شده است.

حجت الاسلام بهشتی‌پور از فعالیت ۳ تیم مستند ساز حرفه‌ای در محل موکب هم خبر داد و گفت: این گروه‌ها مستند و کلیپ‌های خاصی را در این ایام تهیه خواهند کرد که در این ایام پیاده روی اربعین و در طول سال از شبکه‌های مختلف تلویزیونی پخش خواهد شد.

برپایی نمایشگاه بعد از اربعین در حرم مطهر

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) افزود: از عکاسان دعوت شده است که به ثبت صحنه‌های تأثیرگذار این ایام بپردازند و بعد از این ایام اربعین نمایشگاهی با این موضوع در حرم برپا خواهد شد.

وی در رابطه با برنامه‌های قرآنی موکب نیز تأکید کرد: هر روز قبل از نماز ظهر محفل قرآنی ویژه در حسینیه موکب و برنامه‌های ویژه قرآنی با حضور قاریان بین المللی برپا خواهد شد.

حجت الاسلام بهشتی‌پور افزود: اطلاع‌رسانی برنامه‌های قرآنی هم از طریق تلویزیون خود موکب و هم در بین مسیرپیاده روی اعلام می‌شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار