با حضور رئیس جهاد دانشگاهی در ایلام
آزمایشگاه زیست‌فناوری و گیاهان دارویی با حضور رئیس جهاد دانشگاهی در ایلام افتتاح شد.
کد خبر: ۵۰۹۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰ 21 June 2015
دکتر "ناصر عباسی”، مدیرمرکز تحقیقات زیست‌فناوری و گیاهان دارویی ایلام، در حاشیه‌ی افتتاح این مرکز گفت: آزمایشگاه مرکز تحقیقات زیست‌فناوری و گیاهان دارویی در ایلام می‌تواند به‌عنوان یک آزمایشگاه مرجع موردتوجه دانشجویان و پژوهشگران قرار گیرد.

وی ادامه داد: راه‌اندازی چنین مراکزی می‌تواند به الگویی برای هماهنگی و همدلی نخبگان در عرصه‌های مختلف تبدیل شود و نتیجه‌این هماهنگی‌ها تسریع بخشیدن به توسعه‌استان خواهد بود.
در ادامه نیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام، بیان داشت: با افتتاح این مرکز استان ایلام نیز به جمع استان های پیشرو در عرصه مرکز تحقیقات زیست فناوری و گیاهان دارویی قرار می گیرد.
دکتر علی دل پیشه افزود: دانشجویان و محققان در دانشگاه و استان با استفاده از این مرکز می توانند پروژه ها و طرح های تحقیقاتی خود را بدون هیچ مشکل و نارسایی تداوم بخشند و به تحقیقات خود در این زمینه جامه عمل پوشانند.
وی از توجه و عنایت دکتر طیبی رئیس جهاد دانشگاهی کشور، استاندار ودیگرعوامل اجرایی و دست اندرکار این مرکز تحقیقاتی تقدیر نمود و ابراز امیدواری کرد که در این مرکز پروژه های تحقیقاتی مورد نظر نخبگان و دانشجویان به بهترین وجه ممکن عملی و فعلیت پذیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار