هفتمین رویداد پرش با اسب قهرمانی استان قزوین با شناخت نفرات برتر در قزوین به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۵۰۸۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ 15 October 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مسابقات سوارکاری قهرمانی استان در حالی به مناسبت یاد و خاطره گرامیداشت شهدای تیپ 116 پیاده مکانیزه شهید صفوی برگزار شد که در این رقابت‌ها 80 سوار کار از پنج استان کشور با هم رقابت کردند.

هیأت سوارکاری استان از ابتدای امسال تا کنون هفت مرحله از مسابقات سوارکاری قهرمانی استان را برگزار کرده است، مسابقاتی که نفرات شرکت‌کننده در آن با تمام توان پا در عرضه این رقابت‌ها گذاشتند.

دو هفته پیش بود که ششمین مرحله مسابقات سوارکاری قهرمانی استان هم در باشگاه سوارکاری البرز برگزار شد، مسابقاتی که نشان می‌دهد هیأت سوارکاری استان در طول هفت ماهه امسال با برگزاری هفت مسابقه به طور میانگین هر ماه یک مسابقه را در دستور کار خود قرار داده است.

دبیر هیأت سوارکاری استان قزوین در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برگزاری رقابت‌های پرش با اسب قهرمانی استان اظهار داشت: آرمان طلاییان با اسب مهربان از باشگاه سرو ، شعرفان بیات با اسب نینا از باشگاه مهرآریا، ابوالفضل اسماعیلی با اسب سایکو از باشگاه رخش، سبحان ثقفی با اسب گلرخ از باشگاه سروش، بهار زارعی با اسب دنیرا از باشگاه ژاله، علی رحمانی با اسب پرنسس از باشگاه مهرآریا موفق شدند در رده تشویقی بدون خطا مسیر را پشت سر بگذارند.

مسعود میزبان افزود: آناهیتا خسروی با اسب شب‌خیز از باشگاه مهرآریا، کیارش اشتری با اسب آژیلار از باشگاه جوادیان زنجان، فاطمه حاج علی با اسب تورنادو از باشگاه سروش، عرفان زکی‌زاده با اسب تندر از باشگاه ژاله و روژین قاسمی با اسب پانیذ از باشگاه اسواران کردان هم از دیگر سوارکارانی بودند که موفق شدند در رده تشویقی مسیر را بدون خطا پشت سر بگذارند.

وی عنوان کرد : در رده مبتدی هم محمدرضا معروفی با اسب ماکسیموس از باشگاه البرز، یاسمن جمیلی با اسب واندرفول از باشگاه رادمان زنجان، علی میزبانی با اسب ولکانا از باشگاه ژاله، کمیل جوادیان با اسب آهو از باشگاه جوادیان زنجان و علی رحمانی با اسب پرنسس از باشگاه مهرآریا هم موفق شدند این مسیر را با موفقیت پشت سر بگذارند.

دبیر هیأت سوارکاری استان قزوین گفت: در رده سنی نونهالان هم سورن احسانی فاخر با اسب توکا از باشگاه مهرآریا، آرین ملک‌محمدی با اسب دونگی از باشگاه رایمون بویین‌زهرا و امیر عباس کاوه با اسب آتسز از باشگاه سروش به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

میزبان اضافه کرد: محمدحسین ژاله با اسب دنیرا از باشگاه ژاله، سارا عقیلی با اسب آیناز از باشگاه البرز، پوریا غفار اوقلو با اسب کانسیل از باشگاه اسواران زنجان، پرنیان خضر حیدری با اسب آمیسلو از باشگاه اسپریس و بهار عقیلی با اسب هاید سی‌وی‌ان از باشگاه البرز هم به ترتیب عناوین اول تا پنجم رده سنی نوجوانان را از آن خود کردند.

این مسؤول ورزشی خاطرنشان کرد : در رده سنی بزرگسالان هم امیر زاهدی با اسب ماکارل از باشگاه جوادیان زنجان، حسین احمدی با اسب فیداس از باشگاه مهرآریا و مهدی حمزه ای با اسب بای مولگا از باشگاه ایثار همدان به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

گفتنی است، رقابت‌های سوارکاری قهرمانی استان با شرکت 80 سوارکار از  پنج استان کشور به میزبانی باشگاه سوارکاری رخش برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار