مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: برای اجرایی شدن مصوبه هیئت دولت مبنی برای اشتغال ۵۰ درصد نیروهای بومی استان بوشهر مرکز کاریابی منطقه ویژه پارس جنوبی راه‌اندازی شد ه است.
کد خبر: ۵۰۶۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱ 21 June 2015
تابناک بوشهر: مهدی یوسفی شامگاه شنبه در نشست تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری عسلویه با تبریک ماه مبارک رمضان، تقویت بنیه دینی و مذهبی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ماه مبارک رمضان دانست و اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصتی مهم را برای تقویت  بنیه روحی و معنوی فراهم می‌کند که باید از این موهبت الهی بهره جست.

وی با بیان اینکه تقویت روحیه معنوی انگیزه برای تلاش بیشتر می‌کند تصریح کرد: با تقویت روحیه معنوی انگیزه کار و تلاش  و مهم‌تر از همه امیدواری را افزایش می‌دهد.

مدیرعامل منطقه ویژه ویژه اقتصادی پارس با بیان اینکه فعالیتهای مذهبی و فرهنگی در ماه مبارک رمضان در پارس جنوبی افزایش یافته است تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های فعالیت در پارس جنوبی اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی است که این مهم از برنامه‌های با اولویت این منطقه صنعتی اقتصادی است.

وی با بیان اینکه دولت برنامه‌های مهمی در راستای کاهش مشکلات مردم انجام داده است گفت: افزایش 35 درصدی تولیدات در پارس جنوبی یکی از توفیقات این دولت است که این مهم بسیاری از مشکلات را کاهش داده است.

مدیرعامل منطقه ویژه ویژه اقتصادی پارس از راه‌اندازی مرکز کاریابی در پارس جنوبی خبرداد و افزود: در پی تصویب به‌کارگیری 50 درصد نیروهای بومی در صنعت نفت این مهم در اولویت برنامه‌های منطقه پارس جنوبی قرار گرفت که برای تحقق آن مرکز کاریابی منطقه ویژه پارس جنوبی راه‌اندازی شده است.

یوسفی تصریح کرد: برای افزایش مهارت نیروهای بومی نیز مرکزآموزش‌های فنی و حرفه‌ای در پارس جنوبی فعال می‌شود که نیروهای بومی پس از آموزش بنا به تناسب جذب نیرو در شرکت‌های این منطقه متقاضیان مهارتی دیده برای اشتغال معرفی می‌شوند.

وی با قدردانی از خدمات حسن ابراهیمی، برای عبدالله نادر به عنوان سرپرست فرمانداری عسلویه آرزوی موفقیت کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار